آدمربایی عجیب کارگر میدان میوه و تربار تهران / صاحب کار کینه ای دستش رو شد

ضرب و جرح در تره بار رخ داد.در جریان ضرب و جرح در تره بار ،8 نفر یک کارگر را کتک زدند و بعد از ضرب و جرح در تره بار ، اقدام به ربودن کارگر کردند.8 نفر در جریان ضرب و جرح در تره بار بازداشت شدند.رسیدگی به پرونده ضرب و جرح در تره بار ادامه دارد.

به گزارش رکنا، مدتی قبل صاحب یکی از غرفه های میدان میوه و تره بار مرکزی، به پلیس اعلام کرد که عده ای کارگر او را مورد ضرب و جرح قرار داده و بعد در صندوق عقب خودرویی انداخته و ربودند.اما چند ساعت بعد آن مرد مجددا به پلیس اعلام کرد که کارگر غرفه به نام سهراب پیدا شده است.

در حالی که ردپای کارگران غرفه مجاور در ربوده شدن سهراب پیدا شده بود،تحقیقات مشخص کرد که آنها با خودروی 405 اقدام به ربودن سهراب کرده بودند اما در میان راه،سهراب با لگد به صندوق عقب ضربه زده بود و بعد از باز شدن در صندوق،خود را نجات داده بود.

سهراب در اولین اظهارات خود به پلیس گفت:«دو سه روز قبل برادرم با صاحب کارمان بحثش شد و برادرم او را هل داد که زمین خورده و دستش مصدوم شد.گمان می کنم او از ما کینه به دل گرفته بود.»

رد پای شاکی در پرونده ضرب و جرح و آدم ربایی

در ادامه تحقیقات دوربین های محل کار سهراب بازبینی شد و مشخص شده 8 نفر او را با قمه و چاقو به شدت کتک زده بودند اما در این میان تصویر صاحب کار سهراب در میان کسانی که او را کتک می زدند دیده می شد.

به این ترتیب صاحب کار سهراب لب به اعتراف گشود و گفت:«قبول دارم که کارگران غرفه کناری را اجیر کرده بودم تا سهراب را گوشمالی دهند اما نگفته بودم که سهراب را بربایند.»

به این ترتیب صاحب کار سهراب بازداشت شد و رسیدگی به پرونده در شعبه اول دادسرای جنایی تهران در حالی ادامه دارد که بازپرس دشتبان دستور بازداشت 7 نفر دیگر را هم صادر کرد.

کدخبر: 745212 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟