عملیات ویژه پلیس هرمزگان برای بازداشت 2 قاتل اصفهانی

سردار غلامرضا جعفری در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: دراجرای طرح امنیت محله محور و نیابت قضائی صادره از بازپرس شعبه هشتم دادسرای اصفهان مبنی بر دستگیری قاتلان فراری که در ابتدای امسال مرتکب قتل عمد شده و در شهرستان بندرعباس مخفی گردیده بود لذا موضوع به طور ویژه در دستورکار قرار گرفت.

قاتلان فراری اصفهانی در تور پلیس هرمزگان

به گزارش رکنا، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و تلاشی شبانه روزی محل اختفاء قاتلان را  در یکی از محلات حاشیه ای شهرستان بندرعباس شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با تأکید بر اینکه پس از هماهنگی قضائی مأموران با تشکیل اکیپی به مخفیگاه متهمان اعزام و طی عملیاتی غافلگیرانه و منسجم متهمان را دستگیر کردند ، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی گردید.

سردار جعفری با بیان اینکه پلیس هرگز اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش نخواهد داد، گفت: التماس و اظهار عجز پس از دستگیری چه اثری می تواند داشته باشد در صورتی که ما بارها و بارها هشدار داده ایم افراد شرور دست از شرارت بردارند، بنابراین برخورد پلیس با اینگونه افراد قاطعانه و توسط قانون به اشد مجازات خواهند رسید.

کدخبر: 744682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟