بازداشت 2 سارق حرفه ای مغازه ها در شرق تهران

سرهنگ کارآگاه "هوشنگ کاکاوندی" بیان داشت: هجدهم مهر ماه پرونده ای با موضوع سرقت از اماکن تجاری در کلانتری 117 جوادیه تشکیل شد که به جهت رسیدگی تخصصی پرونده به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: شاکی اظهار داشت، مغازه وی در آدرس خیابان شوش مورد دستبرد قرار گرفته و مقدار زیادی لوازم برقی از داخل مغازه بسرقت رفته است.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت اماکن پایگاه بصورت میدانی از محل سرقت بازدید و مشخص شد سارقان با تخریب قفل در فروشگاه شاکی اقدام به سرقت اموال کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در پی جوئی های انتظامی مشخص شد 2 سارق سرقت را انجام داده اند، ابراز داشت: در چند عملیات پلیسی مخفیگاه متهمان در منطقه پیروزی شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی  هر 2 متهم به نام های باقر52 ساله و مصطفی 36 ساله دستگیر شدند.

سرهنگ کاکاوندی در پایان گفت: متهمان در بازجویی های بعمل آمده با ارائه مستندات به بزه انتسابی خود اعتراف نمودند و کلیه اموال مسروقه شاکی به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال در مخفیگاه آنها کشف و متهمان نیز با قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

کدخبر: 741082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟