قتل در زمین کشاورزی با اسلحه مقتول / در ساوه رخ داد

سرهنگ "علی اکبر عیسی آبادی" گفت: در حدود یک ماه قبل، گزارشی از قتل فردی به علت شلیک گلوله در یک مزرعه کشاورزی در اطراف شهرستان ساوه به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

به گزارش رکنا، وی اضافه کرد: با حضور تیم گشت انتظامی و کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنائی و تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل، بررسی های تخصصی در خصوص علت وقوع این قتل آغاز شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات اولیه، از محل وقوع قتل مشخص شد مردی میانسال با شلیک گلوله به قتل رسیده است که بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی قاتل و انگیزه قتل شروع شد.

اعتراف به قتل در تحقیقات تخصصی کارآگاهان ساوه

سرهنگ عیسی آبادی اضافه کرد: از همان دقایق اعلام این گزارش، با بهره گیری از روش های علمی و تخصصی بررسی موضوع آغاز شد و سرانجام کارآگاهان پلیس بعد از حدود یک ماه به اسناد و مدارکی مبنی بر نقش یکی از فرزندان صاحب مزرعه کشاورزی در وقوع این حادثه دست یافتند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در تکمیل بازجویی های کارآگاهان پلیس، سرانجام فرد مظنون دستگیر و در تحقیقات پلیس به قتل با شلیک گلوله به بوسیله اسلحه مقتول اعتراف کرد.

سرهنگ عیسی آبادی تصریح کرد: قاتل انگیزه خود را اختلافات قبلی پدرش با مقتول اعلام کرده و گفت: در زمان وقوع قتل با ترفندی مقتول را به داخل مزرعه کشانده و بوسیله اسلحه مقتول که همراهش بوده وی را به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

کدخبر: 740680 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟