تنها یک زن راز خطرناکترین مرد شهر مشهد را می دانست! + عکس

قاضی رسیدگی کننده به پرونده معروف به «گرگ شهر» در حالی اتهام «محارب» را به وی تفهیم کرد که این فرد سابقه دار و خطرناک با 7 عنوان اتهامی دیگر نیز روبه رو است.

«گرگ شهر» که دارای 8 فقره سوابق کیفری است و با عناوین اتهامی گوناگون تحت تعقیب پلیس Police و دستگاه قضایی قرار داشت اواخر فروردین گذشته طی یک درگیری مسلحانه با کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان رضوی با اصابت 4 گلوله به شدت مجروح و دستگیر شد.

این در حالی بود که وی پس از محکومیت در یک پرونده نزاع متواری شده و به اتهام سرکردگی باند سرقت Stealing خودروهای زانتیا وجنایت Crime مسلحانه نیز تحت تعقیب قرار داشت اما او هر بار با تغییر محلهای اختفای خود به خلافکاری هایش ادامه می داد.
در حالی که پی گیری سرنخ های موجود برای دستگیری «گرگ شهر» هر بار بی نتیجه می ماند و این فرد خطرناک از سوی چند شعبه دادسرا نیز تحت تعقیب بود ناگهان ردپای وی در پرونده «طلاهای تقلبی» نیز دیده شد. ماجرا از این قرار بود که کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان رضوی به سرنخ هایی از ساخت و فروش طلاهای تقلبی در مشهد دست یافتند و تحقیقات گسترده ای را در این باره آغاز کردند. بررسی های کارآگاهان بیانگر آن بود که افرادی طلاهای تقلبی را با فاکتورهای جعلی در مشهد به فروش می رسانند. آنان پس از انجام یکسری تحقیقات اطلاعاتی و تخصصی، برخی از افراد مظنون را شناسایی کردند و تحت نظر گرفتند تا این که ملاقات یک زن با عضو زندانی Prisonerباند، پرده از نقش «گرگ شهر» در ماجرای طلاهای قلابی برداشت.
این بار کارآگاهان مراتب را به قاضی Judge حیدری (معاون دادستان) اطلاع دادند و بدین ترتیب بررسی های پلیس با صدور دستورات ویژه ای از سوی سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی وارد مرحله جدیدی شد. قاضی حیدری که براساس تجربیات گذشته خود درباره متهمان خطرناک، احتمال درگیری مسلحانه را می داد، از کارآگاهان خواست تا برای انجام تدابیر ویژه و هماهنگ برای ورود به مخفیگاه متهم فراری اقدام کنند. ساعتی بعد مخفیگاه گرگ شهر در بولوار شهید رستمی در حالی در محاصره پلیس عملیات ویژه آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت که آن ها هماهنگی های اطلاعاتی خود را با کارآگاهان اداره جنایی نیز برای دستگیری این فرد خطرناک آغاز کرده بودند.

بنابراین گزارش، دقایقی بعد وقتی «گرگ شهر» متوجه شد در محاصره پلیس قرار گرفته است سلاح کلت را بیرون کشید و به سوی کارآگاهان شلیک کرد اما نیروهای پلیس آگاهی فرصت هرگونه عکس العمل را از وی گرفتند و با شلیک 4 گلوله او را روانه بیمارستان کردند. این فرد در مرکز درمانی نیز به جرایم خود ادامه داد و با تخریب اموال دولتی، نظم بیمارستان را به هم ریخت.

پس از انجام تحقیقات مقدماتی، قاضی حیدری که رسیدگی به این پرونده را به عهده گرفته است اتهام «محاربه» از طریق سرقت مسلحانه مقرون به آزار را در حالی به وی تفهیم کرد که به این فرد اتهامات دیگری از قبیل حمل و نگهداری 2 قبضه سلاح جنگی و مهمات، ایراد ضرب و جرح عمدی و فحاشی نسبت به شاکی، تمرد از دستور ماموران و مقاومت در برابر پلیس که منجر به تیراندازی سوی ماموران شده است، نگهداری 5 گرم موادمخدر صنعتی شیشه، تحصیل مال مسروقه، تخریب اموال دولتی و برهم زدن نظم بیمارستان نیروی انتظامی نیز تفهیم شده است. این گزارش حاکی است: بررسی های بیشتر درباره جرایم احتمالی دیگر این فرد همچنان ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختر خوش صدای ایرانی به جای خوانندگی به عقد شیخ نشین دوبی در آمد

این جوان عینکی را می شنانسید / او شبح عابر بانک ها است +عکس

راز مرد شیطان صفت را دزد موبایلش به پلیس تهران لو داد / شاکی پرونده دستگیر شد! + عکس

خالی کردن حساب مازندانی ها با نرم افزار جاسوسی

فیلم گفتگو با مردی که حتی به زن مهربان تهرانی هم رحم نکرد / این مرد را می شناسید + عکس

خفت کردن های سریالی زنان روی پل عابر پیاده شرق تهران

اسرار مرگ سریالی سه شوهر یک زن + عکس

حذف استقلال وپرسپولیس از آسیا؟ / خانم سربازرس AFC به وکیل ایرانی چه گفت؟

ازدواج کثیف مرد 52 ساله با دختر 6 ساله + عکس

الناز شاکر دوست بدون آرایش در طبیعت شمال + عکس

وقتی در خانه اش بلا سرم می آورد از من فیلم گرفت!

کتک زدن وحشتناک یک مرد توسط یک زورگیر و دزد خیابانی در مقابل مردم+ فیلم

 

کدخبر: 74019 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟