جنایت در پارک شتری بندرعباس / مقتول چاقو چاقو شد

به گزارش رکنا، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۲:۰۰ مورخه ۱۷ آبانماه و برابر اعلام مرکز فوریتهای پلیسی۱۱۰ مبنی بر درگیری و چاقوکشی درآدرس روبروی پارک شتری بندرعباس، واحدهای گشتی به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که ۳نفر بر اثر درگیری و چاقوکشی دچار جراحت از ناحیه سرو گردن شده اند که بلافاصله با هماهنگی نیروهای امدادی|، مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: طی بررسی های اولیه کارآگاهان پلیس و اظهارات شاهدین مشخص شد مصدومین توسط پنچ نفرناشناس با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفته اند، تصریح کرد: یکی از مجروحان بر اثر شدت جراحات وارده از ناحیه گردن در بیمارستان فوت نمود که در این راستا تیمی ویژه از عوامل پلیس آگاهی و اداره جنایی جهت انجام تحقیقات و بررسی موضوع در محل درگیری و بیمارستان حضور یافتند.

سردار جعفری ادامه داد: مأموران با اشرافیت اطلاعاتی و سرعت عمل بالا در کمتر از ۲۴ ساعت هویت ضارب اصلی و مخفیگاه وی را شناسایی و با سرعت عمل بالای مأموران متهم قبل از هرگونه اقدامی جهت متواری شدن دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

وی بیان داشت: متهم که ابتدا منکر هرگونه جرمی بود با روبه روشدن با مستندات مستدل پلیسی چاره ای جز اعتراف نداشت و معترف شد پس از شرب خمر با سایر همدستانش اقدام به درگیری نموده که این نزاع منجر به قتل یکی از طرفین درگیری شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ابراز داشت: هویت سایر ضاربان نیز شناسایی و دستگیری آنان بصورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد.

کدخبر: 739971 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟