زن صیغه ای قربانی فاش نشدن راز پنهان تازه داماد! + عکس

به گزارش خبرنگار ما، رسیدگی به این پرونده از سی و یکم خرداد 92 به دنبال کشته شدن زن 32ساله ای به نام مژگان در دستور کار پلیس Police ملارد قرار گرفت. جراحت های روی صورت این زن نشان می داد وی به احتمال زیاد بعد از ضرب و شتم خفه شده است.

پلیس به تحقیق پرداخت و دریافت ، مژگان از دوسال قبل به عقد موقت پسر جوانی به نام مهرداد درآمده بود اما از مدتی پیش با وی اختلاف داشت. با افشای این ماجرا ردیابی مهرداد 33ساله آغاز و وی در کرج بازداشت شد.

این مرد که 20 روز از ازدواجش با دختر مورد علاقه اش گذشته بود به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل Murder همسر صیغه ای اش اعتراف کرد.

وی پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد.

حکم صادره در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار داشت که مهرداد توانست با پرداخت دیه 100 میلیونی به همسر سابق مژگان که حالا قیم فرزندان خردسال اواست رضایت آنها را جلب کند. به این ترتیب از جنبه عمومی جرم Crime پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمد باقر قربان زاده و با حضور دو قاضی مستشار تشکیل شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند.

سپس مهرداد در جایگاه ویژه ایستاد و در تشریح جزییات ماجرا گفت: دوسال قبل از این ماجرا در خیابان با مژگان آشنا شدم. او می گفت از همسرش جدا شده و سرپرستی دو فرزند خردسالش را هم بر عهده دارد. من دلم برای او سوخت و مژگان را به عقد موقتم درآوردم. دوسال از این ماجرا گذشته بود که تصمیم به ازدواج گرفتم. با مژگان صحبت کردم و از او خواستم تا ارتباطمان را قطع کنیم اما او قبول نکرد. مژگان وقتی فهمید تصمیم به ازدواج با دختر مورد علاقه ام را دارم تهدیدهایش را شروع کرد. او از من 90 میلیون تومان پول می خواست تا سکوت کند و در این باره حرفی به خانواده ام نزند.

وی ادامه داد:20 روز از مراسم ازدواجم گذشته بود و دیگر به دیدن مژگان نرفته بوم که صبح سی و یکم خرداد 92 او بار دیگر با من تماس گرفت و خواست تا به دیدنش بروم. او تهدیدم کرد اگر 90 میلیون تومان را به او نپردازم همه چیز را به همسرم می گوید و آبرویم را می برد. من هم از ترسم مژگان را به خانه خواهرم دعوت کردم. خواهرم در خانه نبود که مژگان به دیدنم آمد و حرف های گذشته را پیش کشید. او که عصبانی بود به رویم چاقو کشید و من هم چاقو را از دستش گرفتم اما ناخواسته چاقو به صورتش خورد. او شروع به داد و فریاد کرده بود که از ترس آبروریزی دهانش را گرفتم اما بیهوش شد. همان موقع با یکی از دوستانم تماس گرفتم تا مژگان را به بیمارستان برساند اما کار از کار گذشته بود و دوستم پیکر بی جان مژگان را به یک بیمارستان در کرج برد و خودش آنجا را ترک کرد.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: من شرمنده فرزندان مژگان هستم و از قتل او پشیمانم اما واقعا قصد کشتن Killing او را نداشتم. با سختی فراوان توانستم رضایت اولیای دم را جلب کنم و حالا زندگی ام در آستانه فروپاشی است. از هیات قضایی تقاضا دارم تا در مجازاتم تخفیف قائل شود.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. مهرداد طبق ماده 612 قانون Law مجازات اسلامی به 3تا 10 سال زندان Prison محکوم خواهد شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آخرین خبر شگفت انگیز درباره جسد مومیایی شهر ری

جشن عروسی یک داعشی در ایران / مراسم عقد چگونه بود؟!

نقشه مرد اعدامی زندان کرج برای وکیل و پزشک تهرانی + عکس

ساخت فیلم غیراخلاقی از یک زن و دختر داخل دبیرستانی در مشهد +جزئیات

همکاری تصویربردار زن صدا و سیما با باند مخوف دزدان تهران! + عکس

اعترافات تلخ پدرشکنجه گر نگار 17 ساله کرجی / دخترم مرا می بخشد؟! + فیلم

18مرد دختر نوجوان هندی را تا لحظه مرگ آزار شیطانی دادند + عکس

سلفی مرگبار با خرس زخمی + عکس

نجات جان مادر باردار یزدی از مرگ

بلای هولناکی که 2 جوان شیطان صفت بر سر دختر 16 ساله در جنگل آوردند

زشت‌ترین دختر دنیا در گینس چگونه زیبا شد ؟! + عکس‌های باورنکردنی

پاسگاه پلیس کوهدشت را به رگبار بستند

 

کدخبر: 73980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟