عامل قتل دانش آموز در حمیدیه دستگیر شد + جزئیات

به گزارش رکنا، شاهین هاشمی فرماندار شهرستان حمیدیه اظهار کرد: فردی که اقدام به تیراندازی به سمت دانش‌آموز حمیدیه‌ای و قتل وی کرده بود، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

وی افزود: پس از دستگیری فرد با حضور فرماندهی ناجا شهرستان حمیدیه با بزرگان دو طرف درگیر نشستیم و آن‌ها را به صلح و آرامش دعوت کردیم.

فرماندار شهرستان حمیدیه با بیان اینکه اسلحه‌ای که به وسیله آن دانش‌آموز به قتل رسید شکاری بود، گفت: اکنون شرایط بین دو طایفه آرام است و مقرر شد این مساله از طریق مراجع قانونی پیگیری شود.

دستگیری قاتل فراری کمتر از ۲ ساعت در شهرستان حمیدیه

 سرهنگ "کاظم نیسی" با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت ۱۱ امروز (پنجشنبه ۲۰ آبان) در پی درگیری منجر به تیراندازی و قتل یک نفر در یکی از روستاهای این شهرستان، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این درگیری یک نفر نیز زخمی شده، افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی قاتل به هویت "ع _ج" را کمتر از ۲ ساعت شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان حمیدیه با بیان این که در بازرسی از مخفیگاه متهم سلاح شکاری بکار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد.

سرهنگ نیسی بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

علی رنجکش

 

کدخبر: 739321 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟