بازداشت ایرج جوان خشن که اتوبان های تهران را به هم ریخت/ پلیس شلیک کرد

 رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه خودروی مسروقه در عملیات تعقیب و گریز و دستگیری متهم آن با شلیک گلوله خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" بیان داشت: ساعت یک بامداد دهم آبان ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده خیابان دستواره به یک دستگاه خودرو مزدا وانت دارای راننده مظنون شده که با استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت از کلانتری121 سلیمانیه می باشد.

کشف خودروی سرقتی در گشت زنی های انتظامی

وی عنوان کرد: با نزدیک شدن خودروی پلیس به خودروی مسروقه راننده آن بلافاصله پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت متواری و با انجام حرکات مخاطره آمیز باعث رعب و وحشت شهروندان و خودروهای عبوری می گردد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با هماهنگی مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی و استفاده از علائم هشدار دهنده به راننده خودرو سرقتی دستور توقف داده که متاسفانه توجهی نداشته و پس از طی نمودن مسافتی با اقدام به موقع کارآگاهان خودرو مسروقه متوقف و راننده با رها کردن خودرو به صورت پیاده متواری می شود.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی ابراز داشت: سریعا اعضای اکیپ به تعقیب وی ادامه و پس از شلیک تیرهوایی در فواصل زمانی و مکانی متهم به اسم ایرج را دستگیر می کنند .

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت: با دستگیری ایرج نهایتاً خودرو به پارکینگ منتقل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی گردید.

کدخبر: 739233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟