قتلگاه دختر اهوازی نخبه کنکور پلمب شد / قربانی عمل زیبایی شد

عمل زیبایی کار دست بانوی نخبه اهوازی داد. دختر نخبه اهوازی به دلیل عمل زیبایی در یکی از کلینیک‌های شهر اهواز دچار ایست قلبی تنفسی شد. دختر نخبه در پی عمل زیبایی دچار مرگ مغزی شد. دختر اهوازی که قصد عمل زیبایی داشت رتبه 70 کنکور سراری بود.عمل زیبایی، به اعمال جراحی پزشکی پلاستیک می‌گویند که برای تغییر، بازسازی و زیباسازی یا رفع آسیب‌های ظاهری و نواقص بخشی از صورت یا بدن انجام می‌شود.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  گفت: این مرکز توسط اداره اماکن نیروی اننظامی و اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز شناسایی و پلمب شد.

به گزارش رکنا، دکتر فرهاد ابول نژادیان افزود: تمامی مراکز غیر مجاز توسط اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز شناسایی و توسط کیمسیون ماده  ۱۱ که متشکل از سازمان نظام پزشکی، سازمان تعزیرات حکومتی و  دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور است برخورد و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

مرگ مغزی دختر نخبه کنکور در عمل زیبایی / اهواز در شوک

وی ادامه داد: مراکز عیر مجاز دو دسته هستند مراکزی که به صورت غیرمجاز و زیر زمینی اقدام به فعالیت می‌کنند و یا مراکزی که مجوز فعالیت دارند، اما تخصص این کار را ندارند و بیشتر فعالیت این مراکز از طریق اینستاگرام می‌باشد و از مردم درخواست می‌شود با شناخت و آگاهی به این مراکز مراجعه کنند.

کدخبر: 738762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟