بازداشت مرد انتقامجو در سمنان / پلیس فاش کرد

 سرهنگ فداییان رئیس پلیس فتا استان سمنان در راستای کشف این پرونده گفت: در پی وصول یک فقره پرونده قضایی به پلیس فتا استان  با موضوع مزاحمت اینترنتی  پی جویی در دستور کار قرار گرفت .

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: با مستندات ارائه شده توسط شاکی مشخص گردید متهم با ایجاد پروفایلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و واتس آپ اقدام به ارسال مطلب توهین آمیز به شاکی  کرده است .

سرهنگ فداییان افزود: کارآگاهان پلیس فتا با توجه به اهمیت موضوع و مستندات ارائه شده توسط شاکی و تحقیقات اولیه پلیسی شناسایی متهم را در دستور کار قرار داده و با تحلیل عملکرد متهم در این بستر و با هماهنگی مقام قضایی دستگیری صورت پذیرفت .

رئیس پلیس فتا استان سمنان در راستای انگیزه این متهم سایبری گفت: متهم در زمان حضور در پلیس فتا انگیزه خود را انتقام جویی از شاکی پرونده بیان داشت.

این مقام انتظامی استان به کاربران توصیه کرد: متاسفانه امروز شاهدیم برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی را بستری برای ارسال پیام‌های توهین آمیز و یا افترا انتخاب می نمایند که این اقدام جرم می باشد و براساس قانون مجازات لازم تعیین گردیده است ضمنا به کاربران تاکید می گردد از ارسال مطالب خصوصی به خصوص اطلاعات مالی خود در بستر شبکه های اجتماعی خودداری نمایند .

رئیس پلیس فتا استان سمنان با معرفی سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir از کاربران درخواست کرد از مطالب آموزشی این سایت استفاده نموده و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه آن را از طریق لینک سامانه پاسخگویی به فوریت‌های سایبری، با ما در میان بگذارند.

کدخبر: 738594 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟