کشف 310  پرنده زینتی کمیاب در شهرری

سرهنگ" دوستعلی جلیلیان" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی در منزلش در محدوده"خیابان فدائیان اسلام"، اقدام به نگهداری تعداد زیادی پرنده کمیاب به صورت غیر مجاز کرده است، بلافاصله مراتب با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی با اشاره به اینکه با شناسایی محل مورد نظر ماموران انتظامی به همراه عوامل محیط زیست به آنجا اعزام شدند، افزود: در بازرسی از منزل این فرد، تعداد 310 قطعه پرنده کمیاب (سهره طلایی) که در تعدادی قفس نگهداری می شدند، کشف و به عوامل محیط زیست تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با  بیان اینکه در این رابطه یک متهم  دستگیر و بعد ازتشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، در خصوص ارزش ریالی اموال کشف شده اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرده اند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست تا در حفاظت از محیط زیست نهایت تلاش و جدیت را داشته باشند تا در آینده دچار مشکلات زیست محیطی نشویم و انتظار ما از شهروندان این است که در صورت مشاهده اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 738579 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟