شکارچی زنان و دختران دره شهر در دام پلیس / او مزاحم نامرئی بود

به گزارش رکنا، سرهنگ بیگی از شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت اینترنتی درشبکه اجتماعی اینستاگرام و پیام رسان واتساپ در شهرستان دره شهر خبر داد.

سرهنگ محمدزمان بیگی،فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر اظهار داشت: درپی مراجعه یکی از شهروندان و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر ایجاد مزاحمت اینترنتی توسط شخص ناشناسی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و پیام رسان واتساپ، که موجب سلب آسایش شده است، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با توجه به اظهارات شاکی و مستندات موجود، کارشناسان پلیس فتا در کمترین زمان ممکن فرد خاطی که با استفاده از ایجاد پیج‌های جعلی اقدام به مزاحمت برای بانوان کرده بود را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی به مقر پلیس انتقال شد.

سرهنگ بیگی در ادامه خاطر نشان کرد: فرد مورد نظر ابتدا هرگونه ایجادمزاحمت را انکار کرد، اما پس از مواجه با مستندات و ادله دیجیتال به بزه ارتکابی لب به اعتراف گشود.

سرهنگ بیگی در پایان گفت: شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir تماس‌های مردمی درخواست خود را ثبت و یا با شماره تماس‌های:۰۸۴۳۵۲۲۲۵۵۴-۰۸۴۲۱۸۲۴۷۵۷ تماس حاصل نمایند.

 

کدخبر: 734962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟