شرکت در کنسرت برای زنان تهرانی گران تمام شد / شگردشان لو رفت

سرهنگ کارآگاه "جهانگیر تقی پور"  بیان داشت: زن جوانی به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران مراجعه  و اظهار کرد که  از طریق یکی از دوستانم با مرد جوانی آشنا شدم  و برای برگزاری کنسرت مبلغ 2 میلیارد و 400 میلیون ریال  به حساب پدرش واریز کردم اما بعد از انتقال وجه دیگر تلفن هایم را جواب نمی دهد.

کلاهبرداری از بانوان جوان تهران

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: در بررسی های پلیسی مشخص شد صاحب حساب فوت کرده و متهم با استفاده از کارت بانکی پدر فوت شده اش از مال باخته کلاهبرداری کرده است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با رصدهای اطلاعاتی محل های تردد متهم تحت کنترل در آمد و وی در محدوده میدان "ونک" دستگیر شد.

این مقام انتظامی ابراز داشت:  متهم پس از انتقال به این پلیس  به 13 فقره کلاهبرداری با همکاری 2 همدستش در استان البرز و تهران اعتراف و اظهار داشت که  با ترفندهای مختلف مانند اجرای کنسرت و ازدواج از بانوان جوان کلاهبرداری می کردند.

سرهنگ تقی پور با بیان اینکه سایر همدستان وی نیز در عملیات مستقل دیگری  دستگیر و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 16 میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد:  تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

کدخبر: 734812 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟