این زن را می شناسید؟! / سولماز پلیدترین کلاهبردار تهرانی است + عکس

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، تابستان سال 1391 بیست زن و مرد با مراجعه به یکی از دادسرا های تهران از چند کلاهبرداری به بازپرس پرونده خبر دادند و گفتند: زن زجوانی به نام سولماز با ادعای دروغین واگذاری اتوبوس های شرکت واحد به بخشش خصوصی با کمک پدرش که یکی از مدیران شرکت واحد است از ما مبلغ یک میلیارد تومان کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

با اعلام این خبر، بازپرس پرونده به ماموران پلیس تهران دستور داد تا شناسایی و دستگیری کلاهبردار جوان را دستور کار خود قرار دهند.

شناسایی مخفیگاه های متهم

کارآگاهان پلیس با رصدهای اطلاعاتی و اقدامات فنی مخفیگاه متهم را که مبالغ زیادی از مالباختگان کلاهبرداری کرده بود در شرق تهران شناسایی کردند. تیم پلیسی پس از مراجعه به محل مذکور در شرق تهران مراجعه کردند که متهم قبل از رسیدن پلیس متواری شده بود.

اقدامات اطلاعاتی نشان می‌داد متهم در این سال ها با اشخاص جعلی در مناطق بریانک و نواب خانه مسکونی رهن کرده و با تعویض خط تلفن همراه خود در حال فرار بوده است.

بازداشت کلاهبردار حرفه ای در غرب تهران

با شکایت مالباختگان تحقیقات چند سال ادامه داشت تا اینکه سال 1400 ماموران پلیس با رصد های اطلاعاتی مخفیگاه اصلی متهم را در محله کمیل ردیابی کردند. تیم پلیسی پس از چند روز تعقیب و مراقبت از محل مذکور سولماز را در یک عملیات پیچیده بازداشت کردند.

متهم پس از انتقال به مقر پلیس با مشاهده مدارک و مستندات موجود به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از 20 زن و مرد مبنی بر  واگذاری اتوبوس های شرکت واحد به بخشش خصوصی به ارزش یک میلیارد تومان اعتراف کرد.

بنابه این گزارش متهم جهت سیرمراحل قانونی و تحقیقات تکمیلی به مرجع قضایی معرفی شد.

کدخبر: 733916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟