بازداشت سارق مسلح نیکشهر در درگیری مسلحانه / سارق خطرناک کلت به دست بود

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا صادقی فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر اظهار داشت: روز گذشته شهروندی به ماموران انتظامی در شهرستان نیکشهر مراجعه و عنوان می‌نماید فرد ناشناسی وارد مغازه ام شده و با سلاح و به زور اقدام به سرقت موتور سیکلت،  گوشی موبایل و مبلغ 5 میلیون تومان وجه نقد می‌نماید.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر افزود: با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری و کشف اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار گرفت و با تمهیدات اطلاعاتی، در عملیاتی ماهرانه و درگیری مسلحانه ، در نهایت سارق با عملیات مسلحانه ماموران متوقف و به همراه اموال مسروقه در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان نیکشهر دستگیر می‌شود.

این مقام عنوان داشت: در بازرسی از متهم ضمن کشف اموال مسروقه، یک قبضه کلت کمری بکار رفته در سرقت، ۲ عدد سلاح سرد کشف، که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل در حال رسیدگی می‌باشد.

سرهنگ صادقی بیان داشت: با توجه به اینکه برقراری نظم و امنیت و ایجاد بستری آرام در شهر از وظایف پلیس می‌باشد، برخورد جدی با سارقان و دستگیری و اعمال قانون آن همیشه و همواره در دستور کار پلیس و دستگاه قضایی می‌باشد، مجرمان بدانند در هیچ نقطه‌ای استان و شهرستان‌ها محل امنی برای آنان وجود ندارد و چنانچه دست از اعمال مجرمانه خود برندارند مطمئن باشند که توسط پلیس دستگیر و تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

کدخبر: 733650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟