جزئیات کشف جسد خانم وکیل در استخر باغ + عکس

قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد در خصوص فوت سعیده محمدی، وکیل دادگستری در مشهد اظهار کرد: در روز گذشته مورد فوتی گزارشی شده مبنی بر اینکه خانمی در باغ اجاره فوت کرده است و زمانی که نیروی انتظامی به محل وقوع حادثه حضور یافتند جسد در داخل استخر افتاده بود.

وی افزود: بعد از بررسی‌های لازم آثار ضرب و جرح جنایت در بدن او مشاهده نشد.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: بررسی‌ها همچنان ادامه دارد و نتیجه نهایی منوط به کالبد شکافی و تحقیقات بیشتر است.

وی تاکید کرد: هنوز جنایی بودن این اتفاق محرز نشده است و در قالب مرگ مشکوک‌ گزارش شده است.

عباس شیخ الاسلامی، حقوقدان و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد نیز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار تصویر سعیده محمدی، عکس پایان‌نامه کارشناسی ارشد او و برخی پیام‌هایش نوشت: «خبر قتل دانشجوی سابق و همکار فعلی سرکار خانم سعیده محمدی همه همکاران و آشنایان را شوکه کرد. مرحومه از وکلای بسیار فعال،مهربان و با ادب بود. در غیاب پدر با سختی تا مقطع کارشناسی ارشد درس خواند. در آزمون سخت کانون مرکز قبول و پس از کارآموزی و اخذ پروانه ماه‌ها دنبال انتقال به کانون خراسان بود و من شاهد سختی‌های این مسیر نیز بودم.

اخیرا موفق به اخذ موافقت انتقال از کانون مرکز شد و درخواست خود را به کانون خراسان داد تا با خیال راحت بتواند تابلو بزند و بدون دغدغه در مشهد مشغول به وکالت شود و فکر می‌کرد از سختی‌ها عبور کرده است. ماه قبل از رساله کارشناسی ارشد خود دفاع کرد و من به عنوان داور رساله شاهد تلاش‌هایش بودم. اما قابل باور برای هیچ کس نبود که حال که می‌خواست ثمرات زحمات را ببیند، ظاهرا و بنا به گفته‌ها که باید صحت آن مورد تحقیق قرار گیرد ناجوانمردانه به دست موکلش به قتل برسد و جنازه‌اش در استخر باغی پیدا شد. در پیام‌های او در بالا، امید به آینده و معرفت موج می‌زند.

واقعا هم زندگی برای جوانان دارد سخت می‌شود و هم انجام حرفه وکالت که روزهای سخت‌تری در انتظار دارد. خداوند رحمتش کند و به خانواده بزرگوارش صبر دهد. مسلما کانون وکلای و دادگستری خراسان پیگیر این موضوع خواهند بود.با مشخص شدن زوایای این موضوع حتما مطلبی در خصوص حمایت از وکلا و نیز راهکارهای پیشگیری از آسیب این حرفه مقدس مطلبی خواهم نوشت».

شیخ‌الاسلامی همچنین تاکید کرد: هنوز زوایای پرونده و صحت و سقم آن‌ مشخص نیست و موضوع تحت بررسی است.

قتل خانم وکیل مشهدی در استخر یا کنار جاده

فرزانه صفری وکیل دادگستری در مورد قتل همکارش مدعی شد سعیده قربانی یکی از موکلانش شده است و قاتل از مشهد متواری شده است.

در همین حال مجتبی زاهدیان رئیس کانون وکلای خراسان در مورد این جنایت گفت: قتل در جای دیگری رخ داده و عامل یا عاملان جنایت جسد را به حاشیه شهر مشهد منتقل و رها کرده اند.

وی ادامه داد: هنوز مشخص نیست که مقتول قربانی موکل یا مسائل خانوادگی شده است و انگیزه این جنایت هنوز مشخص نیست.

به گفته زاهدیان تحقیقات جنایی ادامه دارد و کانون وکلای خراسان هم پیگیر قتل همکارمان است.

کدخبر: 732992 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟