شهلا راز قاتل فراری را فاش شد / نادر شبانه به یونان گریخت !

رسیدگی به این پرونده از پانزدهم اسفندماه سال 96 به دنبال کشته شدن مرد 65ساله ای به نام کامران آغاز شد.وی که از سوی پسرش به بیمارستان منتقل شده  و به کما رفته بود به خاطر شدت خونریزی ناشی از ضربه چاقو، روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد و پلیس به تحقیق پرداخت.

به گزارش رکنا، پسر وی که او را به بیمارستان رسانده بود به مأموران گفت: چند ساعت قبل برای انجام کاری بیرون رفته بودم که پدرم  با من تماس گرفت و در حالی که به سختی صحبت می کرد  گفت مقابل خانه مان با مرد جوانی درگیر شده و چاقو خورده است.  من بلافاصله خودم را به آنجا رساندم و دیدم پدرم خونین روی زمین افتاده است .همان موقع یک خودروی پرشیا با دو سرنشین زن و مرد  را دیدم که با عجله از کوچه خارج شدند. همان موقع پدرم گفت آنها او را زخمی کرده اند.

من پرشیا را تعقیب کردم اما راننده قصد داشت مرا هم زیر بگیرد که خودم را نجات دادم و پدرم را به بیمارستان رساندم اما بی فایده بود و او فوت کرد.

به دنبال اظهارات پسرجوان ماموران پلیس به ردیابی خودرو پرشیا پرداختند و صاحب آن را که  پسر جوانی بود  شناسایی و بازداشت کردند. پسر جوان تحت بازجویی قرار گرفت اما به مأموران گفت آن روز برادرش پشت فرمان بوده و خودش در خانه بوده است.

با اظهارات این مرد پدر  وی نیز مورد تحقیق قرار گرفت و به مأموران گفت: آن روز پسر بزرگم به نام نادر ماشین را برای انجام کاری از من گرفت و بیرون رفت. نادر پسر خلافکاری بود به همین خاطر چهار سال قبل او را از خانه بیرون کردم و او برای خودش زندگی مستقلی تشکیل داد. مدتی قبل هم شنیدم او با زنی جوانی زندگی می کند. باور کنید از حادثه قتل اطلاعی ندارم و حتی آدرس خانه نادر را هم نمی دانم.

با به دست آمدن این اطلاعات تلاش برای دستگیری نادر ادامه داشت تا اینکه مأموران در ردیابی تلفن همراه نادر، زن جوانی به نام شهلا را که با نادر زندگی می کرد شناسایی و بازداشت کردند.

شهلا در بازجویی ها به  قتل کامران اعتراف کرد و گفت شوهرش بعد از ارتکاب قتل از کشور خارج شده است.

زن جوان گفت: آن روز من و نادر برای انجام کاری بیرون رفته بودیم. در خیابان جای پارک نبود .به همین خاطر در کوچه های اطراف دنبال جای پارک گشتیم تا اینکه مقابل خانه کامران محلی برای پارک ماشیم  پیدا کردیم. نادر همانجا خودروی اش را پارک کرد.

قبل از پیاده شدن از ماشین ،کامران از خانه اش بیرون آمد و گفت نباید مقابل پارکینگ توقف کنیم چون مزاحم رفت و آمد دیگر خودروها هستیم. سر همین موضوع نادر و کامران با هم درگیر شدند و در آن درگیری نادر دست به چاقو شد و ضربه ای به مقتول زد.

زن جوان درباره آشنایی و فرار متهم نیز گفت: من و نادر 4 سال قبل با هم آشنا شدیم و زندگی مشترکمان را شروع کردیم. در این مدت او هم مواد مصرف می کرد و هم مشغول فروش مواد مخدر بود. حتی یکبار هم دستگیر شده بود اما آزاد شد و دوباره سراغ کار خلاف و فروش مواد رفت.

تا اینکه مدتی قبل نادر با جابجایی یک محموله بزرگ مواد مخدر پول زیادی را کاسب شده بود. او قصد داشت با این پول از کشور خارج شود. به همین خاطر می خواست به یونان سپس به کشور آلمان برود که این حادثه رخ داد. نادر بعد از قتل شبانه از کشور خارج شد و به ترکیه رفت. او قصد دارد از آنجا به یونان  وسپس به آلمان فرار کند. باور کنید مدتی است با من تماسی نداشته و از سرنوشت او اطلاعی ندارم.

با اظهارات  زن جوان، مأموران برای دستگیری متهم از پلیس اینترپل سه کشور ترکیه، یونان و آلمان درخواست کمک کردند اما ردی از مرد جوان به دست نیامد.

در حالی که ردی از  قاتل فراری به دست نیامده بود برای نادر کیفرخواست به صادر و پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. قرار است او غیابی محاکمه شود.این در حالی است که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته اند.

کدخبر: 732763 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟