اعضای باند سارقان موتورسیکلت آپاچی و ان اس منهدم شد

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "وحید ذاکری" درتشریح خبر گفت: چندی قبل مرد جوانی به پلیس مراجعه  و از سرقت موتورسیکلت آپاچی اش خبر داد.

وی عنوان کرد: شاکی اظهار کرد، موتورم را در کنار خیابان پارک کرده بودم و زمانی که برگشتم متوجه شدم که به سرقت رفته است.

رئیس پایگاه دهم پلیس آگاهی  تهران افزود: با شکایت مرد جوان تحقیقات برای یافتن موتورسیکلت سرقتی آغاز شد و در ادامه بررسی ها ماموران با شکایت های مشابه سرقت موتورسیکلت "آپاچی" و "ان اس" مواجه شدند.

دستگیری باند سارقان موتور در تهران

سرهنگ ذاکری ادامه داد: در ادامه تحقیقات کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی پایتخت موفق به شناسایی سردسته باند و سارق اصلی موتورسیکلت ها شدند و در عملیاتی ویژه متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ ذاکری در پایان عنوان کرد: در تحقیقات صورت گرفته سارق جوان به سرقت سریالی موتورسیکلت ها با همکاری سایر همدستانش اعتراف کرد و گفت: پس از سرقت، موتورسیکلت ها را با کمک خودرو های باربری یا اتوبوس های بین راهی به شهرستان های قزوین، شاهرود، سمنان، گروگان، گنبد کاووس ارسال می کردم. در آنجا مالخر ها، ارکان اصلی موتورسیکلت ها که شامل شاسی و موتور آنها بود را تغییر می دادند. بعد موتورسیکلت های سرقتی تغییر یافته را در فضای مجازی با قیمت پایین و تحت عنوان مزایده به فروش می رساندند.

سرهنگ ذاکری ابراز داشت: در تحقیقات پلیسی، 17 دستگاه موتورسیکلت از مخفیگاه متهم جوان کشف شد و بررسی ها برای دستگیری مالخرهای این پرونده ادامه دارد.

 

کدخبر: 731336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟