نقش یک زن در قتل پیرمرد تنها فاش شد ! / شوهرش اعتراف کرد + عکس 3 قاتل

قتل پیرمرد پولدار در تهران همه را شوکه کرد. ماجرای قتل پیرمرد و ناپدید شدن جسدش سال گذشته رخ داد. قتل مرد 85 ساله ابهامات بسیاری را برای متهمین پرونده به وجورد آورد. دو مرد و یک زن در پی پرونده قتل این مرد دستگیر شدند. انگیزه قتل سرقت از اموال او بود.

به گزارش رکنا، اولیای‌دم که خارج از کشور هستند برای آنها حکم قصاص خواسته اند. رسیدگی به این پرونده از  ۳۱ شهریورماه سال ۹۹ به دنبال ناپدید شدن مرد ۸۵ ساله ای به نام عزت آغاز شد.

دختر وی  که به پلیس آگاهی رفته بود گفت: پدرم قناد و آشپز است و به تنهایی در خانه اش در شرق تهران زندگی می‌کند .خواهر و برادرهایم ساکن خارج از کشور هستند و من کرج زندگی می کنم. من همیشه به پدرم سر میزدم اما به خاطر شیوع بیماری کرونا کمتر به خانه او می‌رفتم و بیشتر تلفنی با او در تماس بودم. حالا چند روز است با او تماس گرفته ام اما کسی پاسخ نمی دهد. هم محله ای ها می گویند چند روز پیش پدرم را در پارک دیده اند .اما بعد از آن کسی از او خبری ندارد .من میترسم بلایی سر پدرم آمده باشد.

 به دنبال اظهارات این زن ماموران آگاهی به خانه ویلای پیرمرد تنها رفتند و پس از گشودن در متوجه شدند به خانه او دستبرد زده شده و همه وسایل به هم ریخته است .

اظهارات دختر در خصوص قتل پدرش

دخترعزت می‌گفت پدرش ۱۴ تخت فرش ابریشم و ۲۰۰ سکه طلا و مقدار زیادی پول در خانه داشته که همه آنها سرقت شده است .

با افشای این ماجرا در حالی که فرضیه کشته شدن مرد تنها با انگیزه سرقت قوت گرفته بود تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد و پلیس دریافت از کارت عابر بانک عزت  سرقت شده و یک زن و مرد با آن  مقدار زیادی داروی بدنسازی  و تعدادی گوشی موبایل تهیه خریده اند.

 ماموران پلیس به مغازه های موردنظر رفتند و به پرس و جو از صاحبان مغازه پرداختند .آنها می‌گفتند یک زن و مرد در حالی که ماسک و شیلد به صورت داشته‌اند با کارت عابر بانک از آنها خرید کرده‌اند .

 یکی از فروشنده ها گفت هنگامی که در یک لحظه این زوج ماسک خود را از روی صورتشان برداشته اند چهره آنها را به خاطر سپرده است .با اظهارات این مرد، او به پلیس آگاهی رفت و به چهره نگاری رایانه ای پرداخت و توانست تصویر فرضی این زوج را به پلیس ارائه دهد. این تصویر به صاحبان مغازه هایی که این زوج از آنها خریده کرده بودند  ارائه و یکی از متهمان به نام ایمان ردیابی و بازداشت شد .

این مرد که  سابقه کیفری در پرونده اش داشت مدعی بود کارت را  یکی از دوستانش به نام بهزاد به  او داده و او و همسرش با کارت خرید کرده اند.

در حالی که چهار ماه از ناپدید شدن مرد تنها گذاشته بود بهزاد  ردیابی و بازداشت شدند و پرده از قتل مرد تنها با همدستی ایمان و همسرش سمانه برداشت. وی گفت پس از قتل پیرمرد جسدش را در جاده تلو رها کرده‌اند .

با اطلاعاتی که متهمان  به پلیس داده بودند روشن شده ۲۸ شهریورماه جسد مجهول الهویه پیرمرد در جاده تلو پیدا و به سردخانه پزشکی قانونی منتقل شده است .با افشای این ماجرا دختر عزت  به سردخانه پزشکی قانونی رفت و جسد پدرش را شناسایی کرد .

بهزاد در بازجویی ها گفت :من با همسرم و بهزاد نقشه سرقت از خانه  پیرمرد را کشیدیم .ما به بهانه اینکه برای مجلسی مجلل به دنبال آشپزی حرفه ای می گردیم به خانه او رفتیم و او را به بهانه ای سوار ماشین کردیم و به جاده تلو بردیم.ما  در آنجا بعد از اینکه کارت عابر بانک و رمزش را از او  گرفتیم  او را با  بند کیف خفه کردیم .سپس به خانه برگشتیم و پول و طلاها را سرقت کردیم .اما ایمان  و همسرش سرم را کلاه گذاشتند  و به دروغ گفتند کارت عابر بانک مقتول را  .انداختن جسد در جاده تلو گم کرده اند اما بعدها متوجه شدم آن ها از کارت عابر بانک پیرمرد پول برداشت کرده بودند .

اعتراف به قتل با همدستی همسر

ایمان 33 ساله نیز به قتل با همدستی همسر ۳۸ ساله اش اعتراف کرد و گفت: چند ماه قبل یخچال خانه مان خراب شده بود .اتفاقی شماره بهزاد را در اینترنت پیدا کردم و با او تماس گرفتم. وقتی او برای تعمیر یخچال به خانه ما آمده بود با او درد و دل کردم و به او گفتم وضع  مالی بدی دارم .همسرم  قبلا یکبار  ازدواج کرده و دو فرزند داشت اما با این وضعیت من عاشق او شدم و با ازدواج کردم .اما زندگی سختی داشتیم. پس از مدتی رابطه دوستانه من و بهزاد شکل گرفت و او گفت نقشه سرقتی در سر دارد.او می گفت  پیرمردی را می شناسد که سالها قبل با او همسایه بوده و فرزندان پیرمرد در خارج از کشور هستند  و  ما می توانیم به راحتی نقشه سرقت از خانه او  را اجرا کنیم .

وی ادامه داد: من و همسرم به همراه بهزاد طبق نقشه به خانه پیرمرد رفتیم و بهانه ای او  را سوارماشین کردیم .و به جاده تلو کشاندیم ما آنجا با همدستی هم او را کشتیم و جسدش را رها کردیم .سپس به خانه برگشتیم و با کلید در را گشودیم و پول ، طلا ،سکه  و فرشهای ابریشمی را دزدیدیم.  اما  ما سر بهزاد کلاه گذاشتیم و به دروغ گفتیم کارت عابر بانک را گم کرده ایم .

به دنبال اعتراف های سه متهم،  پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به جرم آنها رسیدگی شود. این در حالی است که اولیای دم برای  آنها حکم قصاص خواسته‌اند.

کدخبر: 730974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟