پسر دیوانه مادرش را  در تهران چاقو چاقو کرد ! / عاقبت قاتل !

مادر به دست پسر دیوانه خود به قتل رسید. پسر دیوانه پس از ترخیص از مرکز نگهداری بیماران روانی دست به قتل زده بود. این پسر مادر خود را با ضربات چاقو به قتل رساند. اولیای دم بعد از قتل گفتند ما تقاضا داریم دیه مادرم از بیت المال به ما پرداخت شود. قتل یا کشتن یا کشتار یا مرداندن گونه‌ای آدم‌کشی است که در آن کشتن انسان بدون حکم قانونی روی داده باشد.

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از سه سال قبل به دنبال کشته شدن یک زن ۵۵ سال به نام سعیده در خانه اش  در شرق تهران آغاز شد .

دختر وی که  با پلیس تماس گرفته بود گفت: امروز به خانه مادرم رفتم و هرچه در زدم کسی  را باز نکرد. چون می دانستم برادرم که سالهاست از بیماری روانی رنج می برد در خانه است با کلید یدک در را باز کردم و ناباورانه با جسد خونین مادرم رو به رو شدم .برادرم وحید هم در خانه خواب بود.

با این تماس ماموران پلیس به خانه زن میانسال رفتند و جسد خونین که با ضربه های متعدد چاقو از پا درآمده بود به پزشکی قانونی منتقل شد.

دختر قربانی  به ماموران گفت :برادرم سالهاست از بیماری روانی رنج می‌برد و جنون دارد.چند بار او را در بیمارستان بستری کردیم اما هر بار از بیمارستان ترخیص می‌شد .آخرین بار او را به مرکز نگهداری از مجانین بردیم .اما نمی دانم چرا او را رها کردند و  او به  خانه برگشت  و همراه مادرم در خانه زندگی می‌کرد .

وی در حالی که اشک می ریخت ادامه داد: صبح برای سر زدن به مادر و برادرم به آنجا رفتم و کسی در را باز نکرد. گمان کردم مادرم به خرید رفته و برادرم در خانه تنهاست. در را با کلید باز کردم و ارد خانه شدم و برادرم را دیدم که در اتاقش خوابیده بود .اما یکباره در اتاق دیگر با جسد خونین مادرم رو به رو شدم.

به دنبال اظهارات این زن،  پلیس به بازجویی از وحید پرداخت.پسرجوان  به قتل مادرش اعتراف کرد و گفت :نیمه شب  مادرش را با چاقوی آشپزخانه کشته .سپس چاقو را شسته و سر جایش گذاشته و خوابیده است .

پسر جوان به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان پس از معاینات بالینی جنون وی را تایید کردند .

 حالی که روشن شده بود وی هنگام ارتکاب جرم مسئولیت کیفری نداشته است اولیای دم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند و خواستند تا دیه از صندوق بیت المال به آنها پرداخت شود.

دختر قربانی گفت: مادرمان بی گناه کشته شد و برادرمان باید در مرکز نگهداری از مجانین می ماند اما از اجا ترخیص و در خیابان رها شد.ما تقاضا داریم دیه مادرم از بیت المال به ما پرداخت شود.

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا درباره این درخواست اظهارنظر کنند .

کدخبر: 729225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟