قاتل سعید ، سهیلا و اقبال کیست ؟! / در فرانسه رخ داد! + عکس ها

قتل عام خانوادگی حدود یک دهه پیش به دست یک قاتل رخ داد که او هنوز از دید پلیس خود را مخفی کرده است.

به گزارش رکنا، در سال ۲۰۱۲، سعیدالحلی ۵۰ ساله، اقبال ۴۷ ساله و سهیلا العاف ۷۴ ساله به دست گروهی از مهاجمان در نزدیکی دریاچه آنسی فرانسه کشته شدند.  براساس گزارش‌ها، یک قاتل حرفه‌ای با استفاده از  سلاح گرم آنها را به قتل رساند. این خانواده پس از پارک BMW خود مورد حمله قرار گرفتند. گفته شده، فرزندان این زوج زینب هفت ساله و خواهر کوچکترش زینا که چهار ساله بود، از قتل عام جان سالم به در بردند.

قتل

طبق گزارشات پلیس، ساعاتی پس از قتل عام این خانواده جسد یک دوچرخه سوار فرانسوی سیلوین مولیر، ۴۵ ساله، نیز در نزدیکی محل حادثه که به ضرب هفت گلوله جانش را از دست داده بود، پیدا شد. با گذشت ۹ سال، کارآگاهان فرانسوی هنوز پرونده را حل نکرده اند، اگرچه ماموران پلیس هنوز به دنبال این قاتل زنجیره‌ای هستند.

شک پلیس به پدرخوانده به عنوان قاتل خانواده

ماه گذشته قاضی این پرونده، به همراه افسران پزشکی قانونی منطقه را در نزدیکی دریاچه آنسی فرانسه دوباره محاصره کرده و مورد تحقیق قرار دادند. گزارش شده که پدرخوانده، یکی از مضنونین این قتل‌های زنجیره‌ای است؛ به همین علت ماموران او را برای پاره‌ای از سوالات بازداشت کردند.

سایت سان، به نقل از یک منبع موثق فرانسوی گفت: "شباهت‌های زیادی بین نحوه عملکرد باند واگلیو و نحوه کشته شدن الحلیس و آقای مولیر وجود دارد. بسیار مهم است که ارتباط احتمالی مظنونان با پرونده آنسی به طور کامل بررسی شود".

گفتنی است که تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد.

کدخبر: 728769 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟