کشف محموله مواد مخدر صنعتی در ایرانشهر

 سردار احمد طاهری گفت : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ هایی از فعالیت یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر صنعتی، در شهرستان "ایرانشهر" دست یافتند که نشان می داد اعضای این باند با ورود یک محموله بزرگ مخدر شیشه از کشور همسایه به شهرستان مذکور با ترفندی خاص قصد انتقال آن به عمق کشور را دارند.

به گزارش رکنا، وی افزود : در این رابطه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر  عصر دیروز قاچاقچیان را که به وسیله یک دستگاه وانت نیسان در حال انتقال محموله مواد مخدر، در محور " ایرانشهر – بم" بودند رصد و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می دیدند بدون توجه به اخطارهای پلیس، قصد متواری شدن از محل را داشتند که با اقدم به موقع مأموران،خودروی قاچاقچیان متوقف و در بازرسی از آن مقدار 516 کیلوگرم مخدر شیشه که به صورت حرفه ای در قالب های کوچک ذغال فشرده سازی شده بود کشف شد.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: در این رابطه 2 سوداگر مرگ دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

وی  از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 726950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟