درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با ۳ سوداگر مرگ / ۴۹۵ کیلوگرم مواد افیونی در زاهدان کشف شد

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان زاهدان، با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از فعالیت اعضای یک باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی در مرکز استان، که قصد انتقال محموله مواد مخدر از زاهدان به یکی از استان‌های مرکزی کشور را داشتند مطلع و انهدام این باند را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش رکنا، وی افزود: در این رابطه مأموران جان برکف پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زاهدان با رصد و کنترل تحرکات اعضای این باند سرانجام روز گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در حال انتقال محموله مواد افیونی در یکی از محور‌های فرعی اطراف شهر زاهدان بودند شناسایی و به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند بدون توجه به اخطار‌های صادره با تیراندازی به مأموران به سرعت از محل متواری شدند.

سردار طاهری بیان داشت:در نهایت با عکس العملی سریع، با آتش پرحجم تکاوران پلیس، هر ۲ خودروی آن‌ها متوقف و ضمن دستگیری ۳ سوداگر مرگ در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، مقدار ۴۹۵ کیلو مواد افیونی، شامل ۳۴۸ کیلو تریاک و ۱۴۷ کیلو حشیش به همراه یک قبضه سلاح کلاشینکف با ۲۱ فشنگ جنگی کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد‌مخدر در سطح استان، حضوری فعال دارد و در راه مبارزه با این بلای خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد

کدخبر: 726931 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟