نامه عجیب یک دزد پشیمان / به نام خدا، سلام داداش خوبی .... + عکس نامه

فردی  بعد از سرقت یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از محله‌های شهر اراک، با نوشتن نامه به مالک این وسیله، از اقدام خود ابراز پشیمانی کرد و مکان موتورسیکلت رها شده را به صاحبش اعلام کرد.

به گزارش رکنا، سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: چندی پیش گزارشی از سرقت یک دستگاه موتورسیکلت، از داخل حیاط یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های شهرستان اراک، به پلیس اعلام شد.

دزد پشیمان و نامه عجیب به مالباخته در اراک

سرهنگ خلجی افزود: بعد از گذشت سه روز، مالک موتورسیکلت با مراجعه به یگان انتظامی اعلام کرد که فردی ناشناس، نامه‌ای با متن جالب را به داخل منزلشان انداخته است.

او اضافه کرد: سارق ضمن ابراز پشیمانی از این عمل خود، اعلام کرده بود که موتورسیکلت را در مکانی رها کرده است که با پیگیری انجام شده موتورسیکلت در آدرس اعلام شده کشف و به مالکش تحویل داده شد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: متن نامه دزد پشیمان به شرح زیر است:

به نام خدا

سلام داداش خوبی، من شما را نمی‌شناسم جناب زیان دیده، درب خانه باز بود و من را توهم گرفت و مرتکب خلاف شدم و موتور شما را به سرقت بردم و الان نمی‌دانم.

نفست حق است، سه روز است که دچار عذاب وجدان شدم و نمی‌دانم چگونه برگردانم تا این راه به نظرم رسید.

من دزد نیستم و یک لحظه توهم مرا گرفت و امیدوارم که من را ببخشی.

من کاری نمی‌توانم برای شما انجام دهم جز دعا و امیدوارم من را ببخشین. سه روز شما را خراب کردم که با هیچ قیمتی نمی‌شود جبران کرد.

ولی یه چیز با خدا سر و سری داری که اینگونه من را دچار عذاب وجدان کرد. آقای زیان دیده موتور شما سر خیابان حاج باشی پارکینگ ارشاد زیر آن درخت آخر پارکینگِ و در ضمن سوئیچ را عوض کردم سوئیچش روی باطری است. بازهم معذرت می‌خوام، قبض پارکینگ را هم دادم کلانتری نفهمه داداش فقط بیچاره میشم.

با تشکر دزد نامهربان

دزد نامهربان

کدخبر: 726502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟