تیراندازی و تعقیب و گریز هالیوودی در باغ فیض / دزدان تسلیم شدند + فیلم گفتگوی اختصاصی
حجم ویدیو: 21.02M | مدت زمان ویدیو: 00:02:52

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، مهرماه امسال با وقوع سرقت های سریالی کابل فشار قوی درغرب تهران به دستور بازپرس پرونده تیم عملیات کلانتری 140 باغ فیض تحقیقات خود را جهت دستگیری سارقان آغاز کردند. ماموران کلانتری در گام نخست به سراغ دوربین های مداربسته رفتند و خودرو نیسان متهمان را شناسایی کردند.

نخستین روز مهرماه تیم عملیات کلانتری 140 باغ فیض در حوزه استحفاظی خود درحال گشت زنی بودند که خودرو سارقان را مشاهده و دستور توقف خودرو مذکور را صادر کردند. متهمان پس از سرپیچی از دستور ماموران پلیس متواری شدند که تیم عملیات کلانتری 140 باغ فیض در یک تعقیب و گریز طولانی با شلیک تیراندازی خودرو متهمان را واژگون کردند.

گفتگو با رئیس کلانتری 140 باغ فیض

سرهنگ " سرافراز احمدی " رئیس کلانتری 140 باع فیض در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا اظهار داشت: با وقوع سرقت های سریالی کابل برق در غرب تهران موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 140 باغ فیض قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا ماموران کلانتری در حوزه استحفاظی خود حین گشت زنی به یک دستگاه نیسان آبی با 2 سرنشین مشکوک شدند و دستور توقف خودرو مذکور را صادر کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهمان پس از مشاهده ماموران کلانتری با خودرو نیسان متواری شدند که در پی این اتفاق تیم پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح، چند تیر هوایی شلیک کردند.

سرهنگ ضرغام آذین تصریح کرد: درپی تیراندازی ماموران کلانتری خودرو متهمان واژگون شده و تیم پلیسی با اقدامات فنی سارقان کابل برق را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت افزود : متهمان در بازجویی های پلیسی با توجه به ارائه مدارک موجود مبنی بر کشف کابل های مسروقه در خودرو مذکور  به ۵ فقره سرقت اعتراف گشودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کدخبر: 726107 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟