مرد پلید شیرازی هزار زن و مرد را بی خانه کرد / پلیس وارد عمل شد

 سردار رهام بخش‌حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس در این باره بیان کرد: پس از شکایت تعداد زیادی از شهروندان مبنی بر مشاهده آگهی فروش خانه در سایت دیوار و کلاهبرداری از آنها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتای استان فارس قرار گرفت.

مالباختگان بیان کردند در سایت دیوار با یک آگهی تحت عنوان فروش و اجاره منزل زیر قیمت بازار برخورد کرده‌اند و با برقراری تماس با فرد تبلیغ‌کننده، مجرم مبلغ اندکی وجه به عنوان بیعانه از آنان درخواست و پس از دریافت وجه، دیگر جوابگوی تماس آنها نبوده است.

فروش خانه به هزار زن و مرد شیرازی / بازداشت کلاهبردار حرفه ای

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با اقدامات فنی صورت‌گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا، متهم در یکی از محله‌های شهر شیراز شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد.

در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد متهم در ۱۱استان کشور اقدام به کلاهبرداری از هموطنان با همین شیوه و شگرد کرده است. در بازرسی از مخفیگاه این کلاهبردار، ۳۰عدد سیمکارت بی‌نام و بیش از ۲۰کارت عابر بانک کشف شد. 

وی با بیان این‌که این کلاهبردار در تحقیقات تاکنون به ۱۰۰۰ فقره کلاهبرداری از این طریق به مبلغ ۱۵میلیارد ریال اعتراف کرده است، گفت: فرد دستگیر شده بیان کرد برخی مردم به واسطه قیمت پایین و به دلیل طمع‌ورزی و از روی اعتماد نابجا، اقدام به واریز وجه به عنوان پیش‌پرداخت می‌کنند و از این طریق مورد کلاهبرداری قرار می‌گیرند.

کدخبر: 725399 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟