7 دختر تهرانی در دام شیطان کلیددار / همه در اینستاگرام دل بستند

  رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق منزلی که با ترفتند خواستگاری از دختران جوان کلیه طلاهای آنان را سرقت کرده بود خبرداد.

سرهنگ "علی عزیزخانی" عنوان کرد: با شکایت زن جوانی در رابطه با سرقت طلا و پول ها از خانه اش، کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند.

به گزارش رکنا، وی توضیح داد: بدنبال این شکایت، کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی راهی محل سرقت شدند. بررسی های اولیه حکایت از آن داشت که سرقت از سوی فردی آشنا صورت گرفته است.

دوستی در اینستاگرام برای دختران تهرانی دردسر شد

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران افزود: در ادامه ماموران به تحقیقات محلی پرداختند و موفق شدند تصویر سارق جوان که با کلید وارد خانه شاکی شده بود بدست آورند. زمانی که دختر جوان تصویر سارق خانه اش را دید او را به عنوان خواستگارش شناسایی کرد.

این مقام  انتظامی اضافه کرد: دختر جوان گفت: مدتی قبل در اینستاگرام با پسر جوانی به نام کوروش آشنا شدم. مدتی که از آشنایی مان گذشت کوروش ابراز علاقه کرد و پیشنهاد ازدواج مطرح کرد.

سرهنگ عزیزخانی اظهار کرد: شاکی  ادامه داد: خانواده ام در شهرستان زندگی می کنند و من به خاطر کار راهی تهران شدم. کوروش به نظرم مرد خوبی برای زندگی بود و با پیشنهاد او برای ازدواج موافقت کردم. کوروش وقتی پاسخ مثبت مرا دید، از شهرستان محل زندگی اش به تهران آمد. او را برای صحبت در رابطه با ازدواج به خانه ام دعوت کردم. فردای روزی که کوروش به خانه ام آمد از خانه سرقت شد اما نمی دانستم که او عامل این سرقت است.

عزیزخانی اضافه کرد: بدنبال اظهارات دختر جوان، تحقیقات برای دستگیری کوروش ادامه یافت. در ادامه بررسی ها کارآگاهان با شکایت های مشابه مواجه شدند. سرقت هایی که تمامی آنها از سوی مرد جوانی به نام کوروش صورت گرفته بود. بررسی ها نشان می داد متهم جوان در شهرهای چالوس، مشهد، اردبیل، ... به همین شیوه مورد سرقت انجام داده است.

کارآگاه عزیزخانی در پایان گفت: متهم به سرقت از زنان و دختران جوان در شهرهای مختلف اعتراف کرد و تاکنون تعداد 7 شاکی شناسایی و ارزش اموال مسروقه نیز بالغ بر 200میلیون تومان برآورد شده است. تحقیقات پلیسی برای  شناسایی سایر شاکیان ادامه دارد.

کدخبر: 725185 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟