قصاص در انتظار قاتلان جوان بسیجی / جزئیات جنایت تلخ در شرق تهران

قصاص یک قتل در شرق تهران به زودی انجام می شود. این قصاص در پی قتل یک جوان بسیجی در شرق تهران انجام می شود. قاتلانی که قصاص خواهند شد 3 نفر هستند. شهید محمد محمدی سال گذشته توسط 3 جوان هتاک به شهادت رسید و قصاص قاتلان او بزودی انجام می شود. با اعتراف متهمان محاکمه و قصاص این قتل انجام خواهد شد.

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از مهر سال 99 با قتل یک بسیجی به‌نام سجاد در منطقه استخر آغاز شد. شواهد نشان می‌داد سجاد عضو بسیج پایگاه مقاومت بسیج انصارالامام تهران بوده که پس از درگیری با چند پسر جوان به قتل رسیده است. مأموران پلیس پس از بازبینی دوربین مدار بسته یکی از بانک‌ها دریافتند که جوان بسیجی پس از صحبت با 3 جوان از سوی آنها مورد حمله قرار گرفته است.

قتل جوان بسیجی در تهرانپارس

پس از آن مأموران به سراغ برادر قربانی رفتند و او در توضیح ماجرا گفت: برادرم به 3 پسر جوان که هم محله‌ای ما بودند به خاطر متلک گویی به یک زن تذکر داده و آنها را امر به معروف کرده بود. به نظرم آنها از او کینه داشتند و برادرم را به قتل رسانده‌اند.

بدین ترتیب 3 متهم 24، 26 و 29 ساله در منطقه خاک سفید تهران بازداشت شدند و به درگیری با مرد بسیجی اعتراف کردند.

در بررسی‌های بعدی مشخص شد که یکی از متهمان به‌نام شهرام ضربه‌های مرگبار را به سینه و پهلوی جوان بسیجی زده است. اما دو متهم دیگر نیز در آن درگیری حضور داشتند.

شهرام در توضیح ماجرا گفت: من به‌عنوان پیک موتوری در یک آشپزخانه کار می‌کنم. صاحب رستوران با خودرواش در حال بردن غذا برای یکی از مشتری‌ها بود که آینه خودرو اش با دست یک زن عابر برخورد کرده و همین موضوع باعث درگیری او با زن جوان شد.

وقتی من و برادرش به محل رفتیم یک جوان بسیجی وارد ماجرا شد و با هم درگیر شدیم. آن روز درگیری تمام شد اما فردای آن روز همراه صاحب آشپزخانه و برادرش بودم که آن جوان را دوباره دیدیم و درگیری آغاز شد و اینبار من با چاقویی که داشتم به او ضربه‌ای زدم.

 پلیس یکبار دیگر فیلم دوربین مدار بسته محل قتل را مورد بررسی قرار داد و از روی حرکت دست‌ها و سایر اتفاقاتی که در آن فیلم ضبط شده بود مشخص شد ضرباتی که منجر به مرگ سجاد شده را شهرام وارد کرده است. البته ضربات دیگری نیز بر پیکر مقتول وارد شده بود که دو متهم دیگر آن را وارد کرده بودند.

این در حالی بود که خانواده سجاد با طرح شکایتی خواستار قصاص متهمان شدند. با اعتراف متهمان برای شهرام به اتهام مباشرت در قتل و برای دو برادر متهم به اتهام معاونت در قتل کیفرخواست صادر و پرونده‌شان به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

کدخبر: 724769 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟