سرنوشت گروگان سراوانی پس از 3 ماه اسارت

سردار احمد طاهری در تشریح جزئیات این آدم ربایی اظهار داشت: در  خرداد ماه سال جاری در پی ربایش جوانی 28 ساله در یکی از محلات شهرستان سراوان بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان وارد عمل شدند.

به گزارش رکنا، وی افزود: در بررسی های اولیه پلیس و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو 405 این جوان را که در مسیر حرکت به منزلش بوده ربوده و به سرعت از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده در جریان تحقیقات خود دریافتند که آدم ربایان بلافاصله پس از ربایش این جوان طی تماس با خانواده او در قبال آزاد سازی اش مبلغ 3 میلیارد تومان وجه نقد در خواست کرده بودند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، به منظور حفظ جان جوان ربوده شده، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده ای را برای رهایی او آغاز و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود موفق به شناسایی هویت آدم ربایان شدند.

سردار طاهری با بیان اینکه اینکه علت این آدم ربایی اختلاف مالی ناشی از معاملات ناثواب مواد مخدر بوده است خاطرنشان کرد: سرانجام در پی اقدامات گسترده پلیس، محل اختفاء عامل اصلی این آدم ربایی شناسایی و متهم طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و جوان ربوده شده پس از 3 ماه اسارت آزاد و صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره کشف یک قبضه سلاح کمری در بازرسی مخفیگاه فرد آدم ربا خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان متواری پرونده ادامه دارد.

کدخبر: 724168 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟