پلیس بازی همسر یک پلیس در تهران / راز سرقت فاش شد

سردار "علیرضا لطفی"  در تشریح این خبر بیان داشت: بیست و هفتم شهریور ماه گزارش کشف یک دستگاه خودروی پراید مسروقه به دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد  که با حضور کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت خودرو در محل کشف خودرو مشخص شد،  شخصی که پلیس را در جریان پیدا شدن خودرو قرار داده همسر همکار آنها در پایگاه چهارم پلیس آگاهی می باشد که با هوشیاری و ذکاوت خود باعث شده مال مسروقه ای به مالباخته مسترد شود.

کشف خودرو توسط همسر یکی از کارکنان پلیس آگاهی

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: این زن  که تا رسیدن ماموران در کنار خودروی مسروقه ایستاده بود از نحوه کشف خودرو به پلیس، گفت: ساعت 11 به قصد خرید از منزل خارج شدم و چند قدم جلوتر از منزل مان به یک دستگاه خودرو پراید که به صورت کج در کوچه پارک شده بود برخوردم و به نحوه پارک خودرو مشکوک شدم.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ  ابراز داشت: این خانم  ادامه داد، با نزدیک شدن به خودرو مشاهده کردم دربهای خودرو باز است و سیم های ضبط آن آویزان شده که همان موقع بود یاد صحبت های همسرم افتادم که همیشه از نحوه کشف خودرو های مسروقه برایم صحبت می کرد و گفته بود که سارقان خودروهای مسروقه را به کوچه ها و معابر خلوت انتقال می دهند و به خاطر عجله ای که دارند خودروهای مسروقه را به صورت ناهمگون پارک کرده و با ربودن اموال با ارزش آن محل را ترک می کنند و همان موقع بود که با همسرم تماس گرفتم و متوجه شدم حدسم درست بوده و خودرو سرقتی می باشد و شما را در جریان گذاشتند.

سردار لطفی با بیان اینکه  پرونده کشف خودرو تشکیل و خودرو به پارکینگ منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی سارق در جریان می باشد.

گفتنی است از آگاهی و مسئولیت پذیری این شهروند با حضور جانشین پلیس تهران سردار "حمید هداوند" و سردار "علیرضا لطفی" رئیس پلیس آگاهی تهران قدردانی کرد.

کدخبر: 724047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟