اختصاصی / سقوط مرموز جوان تهرانی از برج نگین ستارخان / او دفتر مهاجرتی داشت

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، چند روز قبل گزارش مرگ مرد جوانی بر اثر سقوط از برج تجاری نگین ستارخان به پلیس تهران اعلام شد. به دنبال اعلام این خبر تحقیقات ابتدایی به دستور بازپرس ویژه قتل آغاز شد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

سقوط مرگبار مرد جوان از طبقه چهارم برج نگین ستارخان

در تحقیقات ابتدایی تیم جنایی و ماموران پلیس مشخص شد که متوفی درجریان درگیری با 5 نفر از مشتریانش در یکی از واحد های برج تجاری نگین ستارخان از طبقه چهارم به پایین سقوط کرده است.

در ادامه بررسی های میدانی پلیس مشخص شد، مشتریان متوفی به دلیل ناراضی بودن از قرارداد مهاجرتی مبنی بر مهاجرت ناموفق به کشور آلمان و توقف در کشور ترکیه به شرکت مذکور رفتند و در آنجا درگیری را آغاز کردند که در جریان این درگیری صاحب شرکت پس از ترک اتاق مهمان به اتاق مدیریت رفته و از پنجره به خیابان ستارخان سقوط کرده است.

به دنبال این اطلاعات مهم ماموران پلیس به دستور مقام قضایی مشتریان متوفی را که در این درگیری حضور داشتند به اتهام قتل بازداشت کردند. متهمان در تحقیقات پلیسی هرگونه درگیری را با متوفی تکذیب کردند و اظهار داشتند، مرد 30 ساله از طبقه چهارم برج نگین ستارخان خودکشی کرده است.

بنابراین گزارش، متهمان پرونده پس از اظهاراتشان جهت کشف بیشتر جزئیات از مرگ مرد 30 ساله به پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران معرفی شدند.

کدخبر: 723441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟