جزئیات کشف جسد منصور در جاده امامزاده داوود / صبح امروز رخ داد

کشف جسد یک جوان در جاده باعث باز شدن یک پرونده شد. کشف جسد در جاده امامزاده داوود (ع) رخ داد. ماموران پلیس تهران روز گذشته سی ام شهریور موفق به کشف جسد این مرد میانسال شدند. به نظر می رسد علی رغم کشف جسد ماموران ، این جسد چهار روز قبل از یکی از شهرهای استان خراسان رضوی به تهران سفر کرده بود. تحقیقات در مورد کشف جسد این مرد میانسال ادامه دارد.

به گزارش رکنا، ساعت‌۸:۳۰ صبح دیروز سی‌ام شهریور قاضی رحیم دشتبان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۴۳ امامزاده داوود از کشف جسد مرد میانسالی در جاده امام زاده داوود با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد ۵۰‌ساله‌ای به نام منصور روبه‌رو شدند که به طرز مشکوکی به کام مرگ رفته بود.

یکی از مأموران پلیس درباره کشف جسد گفت: دقایقی قبل همراه یکی از همکارانم با خودروی کلانتری در محدوده استحفاظی در حال گشت‌زنی بودیم که جسم پتوپیچ شده‌ای در کنار جاده توجه ما را به خودش جلب کرد. جسم پتو پیچ شده با کمی فاصله از جاده در کنار گودالی افتاده بود که خودرو را نگه داشتیم و با پای پیاده به آن نزدیک شدیم. دور پتو با طناب بسته شده بود و از شکل آن مشخص بود که باید داخل آن جسد انسانی باشد که طناب را باز کردیم و با جسد مرد میانسالی روبه‌رو شدند. مرد میانسال با لباس‌های بیرون داخل پتو پیچانده شده‌بود که در بررسی داخل جیب‌های مرد فوت شده کارت ملی وی را پیدا کردیم که مشخص شد وی منصور نام دارد.

کشف جسد مرد پتوپیچ شده درجاده امامزاده داوود

از آنجایی که احتمال می‌رفت این مرد به قتل رسیده‌است بلافاصله موضوع را به بازپرس جنایی خبر دادیم. در حالی که پزشکی قانونی در محل حادثه اعلام کرد از مرگ مرد میانسال حدود ۱۰‌ساعت گذشته است، مأموران پلیس در تن‌پیمایی با کبودی‌های روی شکم و بریدگی در زیر یکی از چشمان منصور روبه‌رو شدند که حکایت از آن داشت وی از سوی فرد یا افرادی به قتل رسیده است. تحقیقات تیم جنایی نشان داد منصور اهل یکی از شهر‌های استان خراسان در نزدیکی شهر مشهد است که به گفته خانواده‌اش چهار روز قبل از شهرستان برای کار راهی تهران شده‌است.

همچنین مشخص شد وی پس از آمدن به تهران در همان نزدیکی مشغول به کار بوده‌است که دقایقی قبل جسدش کشف می‌شود.

از سوی دیگر در بررسی‌های فنی این فرضیه برای مأموران قوت گرفت که منصور در محل دیگری به احتمال زیاد از سوی فرد یا افرادی به قتل می‌رسد و قاتل یا قاتلان جسد وی را به این مکان منتقل می‌کنند.

در ادامه جسد به دستور بازپرس جنایی برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

همچنین بازپرس ویژه قتل دستور داد مأموران پلیس همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه از همکاران و صاحبکار منصور تحقیق کنند تا راز مرگ مشکوک وی بر ملا شود./جوان

کدخبر: 722674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟