سرقت ماهرانه زن جوان با نوزاد شیرخواره اش از طلافروشی های مشهد

مرحله اول این عملیات را مأموران دایره تجسس کلانتری احمدآباد بر عهده داشتند. پرونده ای که با گزارش صاحب یکی از طلافروشی های مشهد مبنی بر سرقت از مغازه اش در دستور کار مجریان قانون قرار گرفت و خیلی زود به نتیجه رسید.

ماجرای این گزارش سرقت این گونه آغاز شد که زنی جوان به همراه نوزاد در بغل گرفته اش وارد طلافروشی شده و از فروشنده می خواهد تا 4حلقه انگشتر طلا برایش بیاورد.

انتخاب های پشت سر هم زن و آوردن نمونه انگشترها از ویترین طلا فروشی موجب می شود که شاکی برای لحظه ای حواسش پرت شود و همین موضوع زمینه سرقت متهم را مهیا سازد.

سرقت ماهرانه از طلافروشی

زن که از خرید انگشترها منصرف شده بود به سرعت محل را ترک کرده و زمانی مرد طلافروش متوجه می شود رکب خورده است که متهم ناپدید شده بود. زن جوان 4حلقه انگشتر را طبق ادعای مال باخته با نمونه بدلی اش عوض کرده و در فرصت مناسب آن ها را کش روزنی کرده بود.

مأموران دایره تجسس کلانتری احمدآباد در بازبینی تصاویر دوربین های مداربسته طلا فروشی موفق شدند تا زن سارق را چهره زنی کنند. سرنخی که مجریان نظم و امنیت قانون را به یک قدمی متهم رساند.

تحقیقات این پرونده ادامه داشت تا اینکه ضابطان قضایی با استفاده از اطلاعات میدانی رد این زن جوان را زدند و او را در حالی که کودک شیرخوارش را در بغل گرفته و داخل یکی از طلا فروشی های مشهد بود، دستگیر کردند.

بنا بر اعلام فرمانده انتظامی مشهد متهم دستگیر شده زنی 35 ساله است که از استان دیگری به خراسان رضوی و مشهد سفر کرده است. او در همان تحقیقات اولیه بزه انتسابی خود را پذیرفته و به کش روزنی طلا از طلا فروشی های مشهد اعتراف کرده است.

به گفته سرهنگ حسین دهقانپور، متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار دادسرا قرار گرفته است.

منبع: شهرآرا

کدخبر: 722555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟