جیب 2 زن مشهدی پر از پول بود / دسیسه کثیف شان فاش شد

 خرید زیادی انجام داده بودند، تقریبا از هر کالایی که در فروشگاه وجود داشت خریده بودند و برخی اقلام را هم کلی خریداری کرده بودند.

به گزارش رکنا، آن ها هنگام تسویه خریدهای میلیونی شان، دسته ای چک پول تا نخورده از کیف بیرون کشیدند و تمام وجه را نقدی پرداخت کردند. اندکی پس از رفتن مشتری ها، فروشنده به موضوع مشکوک شد و از یکی از همکارانش خواست تا چک پول ها را چک کند. اما وقتی از همکارش شنید که احتمالا چک پول ها تقلبی هستند، انگار دنیا روی سرش خراب شده.

بازداشت 2 زن پلید در مشهد

البته این فرد به جای اینکه خودش را ببازد، بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع داد.پلیس شهرستان نیشابور با دریافت گزارشی مبنی بر استفاده از چک پول های جعلی در یک فروشگاه، بلافاصله گروهی از مأموران کلانتری طالقانی این شهرستان را راهی محل کرد.با حضور مأموران در محل و تأیید تقلبی بودن چک پول ها، بلافاصله اقدامات لازم انجام شد و مشخصات خودرو متهمان که 2زن جوان بودند به تمام گشتی های پلیس در سطح شهرستان اعلام شد.

مأموران کلانتری یازدهم این شهرستان با گشت زنی هدفمند توانستند خودرو متهمان را در یکی از خیابان های مرکزی این شهرستان شناسایی و متوقف کنند .

هم زمان با دستگیری 2زن جوان، خودرو آن ها بازرسی شد و مأموران موفق به کشف ۱۱۰قطعه چک پول ۵۰هزار تومانی، ۲قطعه چک پول ۱۰۰هزار تومانی، ۱۰۰قطعه اسکناس ۱۰هزار تومانی و ۲۰۰اسکناس ۵هزار تومانی شدند که همه آن ها جعلی بود.به گفته سرهنگ علیرضا حسینعلی، فرمانده انتظامی نیشابور، بررسی سوابق متهمان نشان داد که آن ها از متهمان سابقه داری هستند که با سابقه کلاهبرداری تحت تعقیب پلیس آگاهی استان نیز می باشند.

کدخبر: 722056 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟