هلاکت سوداگران مرگ در تیراندازی هالیوودی سیستان و بلوچستان

به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود، اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر را که قصد انتقال محموله مواد افیونی از سراوان به خاش و سپس قاچاق آن به مرکز کشور را داشتند شناسایی شدند.

وی افزود: عصر روز گذشته اعضای باند بزرگ قاچاق را که با یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی سمند در حال جابه جایی محموله در محور "سراوان-خاش" بودند، مشاهده و به آن‌ها دستور ایست دادند.

سردار طاهری عنوان کرد: در عملیات پلیس ۲ نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسید و ۲ نفر از آن‌ها نیز دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی از قاچاقچیان، ۴۴۷ کیلو تریاک را به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش با ۶۳ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

همچنین با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدراستان، کامیون حامل ۵۴۳ کیلو گرم تریاک، قبل رسیدن به مقصد در ایستگاه بازرسی "بیردف" شهرستان کنارک توقیف و ۲ سوداگر مرگ دستگیر شدند.

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی، با جاساز محموله سنگین مواد مخدر، در یک دستگاه کامیون، در پوشش بار مواد "پلی پرو پیلن"، قصد قاچاق آن از شهرستان کنارک به استان هرمزگان را دارند.

وی افزود: روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کنارک با رصد و کنترل مسیر انتقال محوله مواد افیونی، موفق شدند کامیون قاچاقچیان را در ایستگاه بازرسی بیردف در محور کنارک- زرآباد توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۵۴۳ کیلو ۷۰۰ گرم تریاک را که در لابه لای بار کامیون جاساز شده بود کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کدخبر: 721996 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟