قاتل  شهربازی پاکدشت کجاست؟ / گره کور در معمای 3 ساله قتل !

قتل در شهربازی اتفاق افتاد. قتل در شهربازی به علت درگیری رخ داد. در پرونده قتل در شهربازی  پسر 20 ساله ای  به نام نعیم با چاقو به قتل رسید. در حالی که 3 سال از قتل در شهربازی گذاشته و پلیس ردی از عامل یا عاملان قتل در شهربازی به دست نیاورده بود پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

وقتی تلاش پلیس برای ردیابی عامل جنایت بی نتیجه ماند،اولیای دم با حضور در دادگاه درخواست کردند تا دیه از صندوق بیت المال با آنها پرداخت شود .

رسیدگی به این پرونده از شامگاه سی‌ام مهرماه سال ۹۷ به دنبال وقوع درگیری در جاده خاتون آباد آغاز شد. شواهد نشان می داد درگیری میان شش پسرجوان به خون کشیده شده و پسر 20ساله ای  به نام نعیم که از ناحیه شکم و گردن چاقو خورده بود به بیمارستان منتقل شد .اما ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات جان سپرد.

 یکی از دوستان نعیم که وی را به بیمارستان منتقل کرده بود به ماموران پلیس گفت :من به همراه نعیم و یکی دیگر از دوستانم به شهربازی خاتون‌ اباد رفته بودیم .ما آنجا مشغول سرسره بازی بودیم که با چند نفر درگیر شدیم و یکی از آنها به روی ما چاقو کشید .دعوا میان ما بالا گرفت اما دعوا با  وساطت شاهدان پایان یافت .ما دوباره مشغول بازی شدیم ولی یکباره  یکی از آنها  دوباره به سمت ما حمله کرد و  ضربه ای با چاقو به دست نعیم زد .آنها سه نفری  سوار موتور شدند  و گریختند.

 وی ادامه داد :همان موقع من و نعیم هم سوار موتور شدیم وبه قصد انتقام جویی  آنها را تعقیب کردیم .آنها می خواستند هر طور شده فرار کنند که در نزدیکی پمپ بنزین پاکدشت با هم برخورد کردیم .آنها از موتور پیاده شدند و  سه نفری به  حمله کردند. آنها در  حالی که چاقو در دست داشتند  چندین ضربه به گردن و شکم نعیم زدند و گریختند.من خودم هم در ان درگیری زخمی شدم.

 به دنبال اطلاعاتی که پسر جوان به پلیس داده بود ماموران به بازجویی از شاهدان پرداختند و دریافتند درگیری  دنباله دار پسران جوان از شهربازی آغاز شده بود.

 ماموران به ردیابی عاملان جنایت پرداختند اما نتوانستند ردی از آنها به دست بیاورند. آنها حتی تا چند مظنون را دستگیر کردند اما مدرکی علیه آنها به دست نیامد.گفته های ضد و نقیض شاهدان نیز نتوانست کمکی به پلیس کند.

 در حالی که سه سال از جنایت گذاشته و پلیس ردی از عامل یا عاملان جنایت به دست نیاورده بود پرونده  به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

 در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه دهم برگزار شد  پدر قربانی در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: پسرم کارگر بود و با کارگری خرج زندگی ما را تامین می‌کرد .او آن روز همراه دوستانش برای تفریح به شهربازی رفته بود اما در درگیری بچه گانه با ضربه های متعدد چاقو کشته شد. سه سال از این ماجرا گذشته و پلیس ردی از عاملان جنایت به دست نیاورده است .من و همسرم  حتی نمی دانم چه کسی پسرمان را کشته و حالا هم امیدی به پیدا شدن عامل جنایت نداریم .  به همین خاطر تقاضا داریم تا دیه فرزندم از صندوق بیت المال به  ما پرداخت شود.

 همسر وی نیز در حالی که اشک می ریخت  درخواست دریافت دیه از صندوق بیت المال را مطرح کرد و گفت: پسرم فقط 20سال داشت که بی دلیل  کشته شد و حالا نمی دانیم عاملان آن درگیری به کجا فرار کرده اند.

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا درباره این درخواست اظهار نظر کنند.

کدخبر: 720794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟