بازداشت قاتل از قتل بی خبر در کارگاه خیاطی / دعوای همسایه ها به قتل کشید

قتل مرد همسایه در خیابان زمزم رخ د اد. در این پرونده قتل 2 همسایه با هم درگیر شدند و مرد خیاط با چوب و میلگرد دست به قتل مرد همسایه زد. مرد همسایه 2 هفته در بیمارستان بود که به کام مرگ فرو رفت و با جنایی شدن پرونده بازپرس ویژه قتل دستور بازداشت را صادر کرد. مرد خیاط پس از دستگیری ادعا میکند که قصد قتل نداشته است.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ظهر 12 شهریور امسال صدای درگیری 2 همسایه در یکی از کوچه های خیابان زمزم به گوش رسید و بعد از دقایقی که 2 همسایه به جان هم افتاده بودند یکی از آنها که حجت 70 ساله که هدف ضربات چوب و میلگرد مرد همسایه قرار گرفته بود روی زمین افتاد.

بدین ترتیب اهالی محل با اورژانس و پلیس تماس گرفتند و خیلی زود تیم های امدادی و ماموران کلانتری 161 ابوذر در محل حاضر شدند و تیم پزشکی حجت 70 ساله را برای درمان به بیمارستان منتقل کرد و مرد همسایه نیز به خاطر درگیری و ضرب و جرح عمدی به کلانتری منتقل شد.

قتل مرد همسایه در درگیری خیابانی

مرد همسایه که کارگاه خیاطی در طبقه پایین خانه اش دارد پس از درگیری برای تحقیق به دادسرای ناحیه 18 منتقل شد و بازپرس رضوانفر از شعبه 3 پس از تحقیق از متهم دستور قرار وثیقه را برای مرد همسایه صادر کرد و سعید با قرار وثیقه آزاد شد.

تلاش پزشکان برای نجات جان حجت 70 ساله ادامه داشت تا اینکه وی ساعت 2 بامداد چهارشنبه 24 شهریور روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

همین کافی بود تا ماجرای درگیری خیابانی به قتل برسد و در ادامه بازپرس غلامی از شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت مرد همسایه را که سعید 40 ساله است صادر کرد و تیمی ازکارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری سعید وارد عمل شدند.

کارآگاهان خیلی زود و قبل از اینکه سعید از ماجرای مرگ حجت باخبر شود به جلوی در خانه وی رفته و زنگ خانه را به صدا در آوردند.

دستگیری عجیب قاتل از همه جا بی خبر

سعید وقتی 2 مرد را که لباس شخصی به تن داشتند در مقابل در دید احتمال داد که همسایه ها برای درگیری و اعتراض به جلوی در خانه او آمدند و از ترس درگیری دوباره در محل با پلیس 110 تماس گرفت و تیمی از ماموران کلانتری 161 ابوذر برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند و ماموران کلانتری با حضور در محل متوجه شدند که 2 مرد جوان در مقابل در از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران هستند.

در ادامه سعید وقتی خودروی پلیس را مقابل در خانه اش دید به جلوی در خانه آمد و وقتی در خانه را باز کرد دستبند پلیس به دستش خورد و متوجه شد که مرد همسایه پس از 2 هفته در بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.

سعید در اعترافاتش گفت: در یک شرکت قطعات خودرو کار می کردم که پس از بازنشستگی در خانه پدری ام یک کارگاه خیاطی راه اندازی کردم و خودم نیز در طبقه بالای کارگاه زندگی می کنم.

وی افزود: از زمانی که به این محل آمدم نمی دانم چرا اهالی محل با من درگیر می شدند و هر روز در محل بحث داشتیم تا اینکه روز درگیری با حجت من که از رفتار همسایه ها خسته شده بودم در کوچه شروع به داد و بیداد کردم که حجت سرش را از پنجره خانه اش بیرون آورد و خواست تا سر و صدا نکنم.

عامل جنایت ادامه داد: با حجت شروع به درگیری لفظی کردیم و ادامه این بحث ها به جایی رسید که حجت از خانه بیرون آمد و وقتی به سمتم آمد با او درگیر شدم و فکر کنم وقتی روی زمین افتاد سرش به لوله اگزوز خودرو پارک شده خورد و من قصد قتل نداشتم.

سعید گفت: من حتی بعد از این اتفاقات فرار نکردم و در خانه خودم زندگی می کردم تا ماجرا حل شود.

این ادعا در حالی است که اهالی محل در تحقیقات ابتدایی از شاهدان ماجرا پی بردند که سعید وقتی حجت از خانه اش بیرون می آید با چوب و میلگردی که در دست داشته به او ضرباتی زده است و بیمارستان نیز آثار ضربات روی سر، پا و دست حجت را تایید کرده بود.

بنا بر این گزارش، سعید برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس غلامی در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته و جسد حجت نیز برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

 

کدخبر: 720782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟