کیاشهری ها از این 8 مرد وحشت داشتند !

به گزارش رکنا، سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه ۸ نفر اراذل و اوباش در بخش کیاشهر این شهرستان دستگیر شدند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: ۸ نفر اراذل و اوباش در بخش کیاشهر این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور با اشاره به اینکه تامین نظم و امنیت جامعه مهمترین وظیفه نیروی انتظامی است، اظهار داشت: پلیس قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی و برهم زنندگان آرامش مردم برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: طی روزهای گذشته در پی وقوع چند مورد درگیری، قدرت‌نمایی و اخلال در نظم و آسایش عمومی توسط چند نفر اراذل و اوباش، بلافاصله با توجه به اهمیت موضوع شناسایی و دستگیری آن‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه اذعان داشت: ماموران انتظامی بخش کیاشهر با انجام اقدامات پلیسی و با اشرافیت اطلاعاتی پس از هماهنگی قضایی، ۸ نفر از اراذل و اوباش مورد نظر را شناسایی و طی چند عملیات غافلگیرانه آن‌ها در مخفیگاهایشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعددی بوده و دستگیری آن‌ها خرسندی مردم و اهالی شهر را به دنبال داشت افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ نجفی‌پور تصریح کرد: پلیس در برخورد با کسانی که بخواهند رعب و وحشت ایجاد کنند و آرامش فردی و اجتماعی را بر هم بزنند، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کدخبر: 719872 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟