دستگیری قاتل 2 برادر در آبادان

تیراندازی مرگبار در یکی از روستاهای آبادان رخ داد. در این تیراندازی مرگبار ۲ برادر هدف گلوله قرار گرفتند و پسر عموی خانواده که دست به این تیراندازی مرگبار زده بود از صحنه قتل گریخت در این تیراندازی مرگبار هر2 برادر به قتل رسیدند قاتل پس ازگذشت 1ماه دستگیرشد.

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلقی، رئیس پلیس آبادان در خصوص قتل که در یکی از روستاهای آبادان رخ داده بود گفت: ساعت ۱۱ شامگاه جمعه ۸ مرداد سال جاری صدای تیراندازی‌های وحشت آور دریکی از روستاه های  آبادان به گوش رسید که  تیمی از مأموران برای تحقیق به محل تیراندازی اعزام شدند.

تیراندازی مرگبار پسر عمو در آبادان

وی افزود: مأموران با حضور در محل با پیکر خونین ۲ برادر که هدف گلوله‌های اسلحه کلاشینکف قرار گرفته بودند روبرو شدند که در تحقیقات مشخص شد پسر عموی ۲ برادر بخاطر اختلافات قدیمی با اسلحه کلاشینکف اقدام به تیراندازی به ۲ برادر کرده که یکی از برادرها که جوان ۲۶ ساله‌ای بود در همان صحنه تیراندازی به کام مرگ فرو رفته و برادر دیگر پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحت درون بیمارستان به کام مرگ فرورفت.

رئیس پلیس آبادان ادامه داد:  مأموران در تحقیقات میدانی عامل این تیراندازی مرگبار که پسر عموی خانواده است را شناسایی کردند.

عامل تیراندازی مرگبار ۲ برادر در آبادان پس از یک ماه دستگیر شد

زلقی گفت: متهم فراری پس از گذشت یک ماه باتلاش شبانه روزی دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان شناسایی ودستگیرشد.

که از متهم سلاح به کار رفته درقتل کشف وضبط شد متهم در بازجویی های فنی به بزه خود مبنی بر به قتل رساندن دو پسر عمویش اعتراف کرد  وی علت این قتل رامشکلات قبلی اعلام کرد.

متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

علی رنجکش

کدخبر: 719466 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟