جولان وحشت جوان لاغراندام در غرب تهران ! + فیلم دوربین های مداربسته و گفتگو
حجم ویدیو: 32.10M | مدت زمان ویدیو: 00:04:22

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، شهریور ماه امسال با وقوع سرقت های متوالی تلفن های همراه در چند پمپ بنزین غرب تهران بخصوص شهرک غرب، اتوبان همت و محله باغ فیض ماموران پلیس تحقیقات خود را آغاز و پس از چند روز تلاش شبانه روزی سارق لاغر اندام را بازداشت کردند که در پی آن جزئیات سرقت ها فاش شد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

سرهنگ کاراگاه " سلیمان شکری " رئیس کلانتری 134 شهرک غرب در گفتگو اختصاصی با خبرنگار رکنا، اظهار داشت: در پی چندین سرقت تلفن همراه از شهروندان در غرب تهران رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران کلانتری 134 شهرک قدس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران کلانتری پس از بازبینی دوربین های مداربسته و رصد های اطلاعاتی متوجه شدند، سارق حرفه ای با یک دستگاه موتورسیکلت تلفن همراه شهروندان را در پمپ بنزین های غرب تهران به سرقت برده است.

سرهنگ سلیمان شکری ادامه داد: بنابر حساسیت موضوع ماموران کلانتری 134 شهرک قدس با برسی های کارشناسانه درباره محیط جغرافیایی و ارتکاب جرایم انجام شده مخفیگاه سارق لاغر اندام را در جنوب تهران شناسایی کردند.

رئیس کلانتری 134 شهرک قدس درباره عملیات دستگیری سارق حرفه ای به خبرنگار رکنا، توضیح داد: تیم عملیات کلانتری پس از دریافت این اطلاعت مهم و هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات هماهنگ متهم را بازداشت و به  کلانتری 134 شهرک قدس منتقل کردند.

سرهنگ شکری تصریح کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری 134 شهرک قدس در بازجویی های فنی صراحتا به 100 فقره سرقت تلفن همراه با روش قاپ زنی از شهروندان در غرب تهران اعتراف کرد.

گفتگو با سارق موبایل قاپ در غرب تهران

سارق لاغر اندام در گفتگو اختصاصی درباره سرقت های تلفن همراه در غرب تهران به خبرنگار رکنا، می‌گوید : در میدان خراسان زندگی می کنم و در گذشته به جرم سرقت در زندان حبس کشیدم و سابقه دار هستم. بخاطر رد مال و رضایت شاکیان پرونده سرقت های گذشته ام مجبور شدم به اموال مردم دستبرد بزنم.

سارق حرفه ای ماجرای سرقت ها را اینطور توضیح داد: بخاطر ازدحام و شلوغی پمپ بنزین را جهت سرقت از شهروندان انتخاب کردم. با زیرنظر گرفتن مالباخته در فرصت مناسب تلفن همراه آن هارا سرقت می کردم و در مولوی با قیمت پایین می فروختم.

سارق جوان در پایان با ابراز ندامت و پشیمانی گفت: پدرم شغلش آزاد است و اطلاعی ندارد که من  برای بار دوم بازداشت شدم. در 3 ماه گذشته بیش از 100 فقره تلفن همراه از شهروندان سرقت کردم.

بنابراین گزارش، با تائید سرهنگ کاراگاه " سلیمان شکری " رئیس کلانتری 134 شهرک قدس متهم جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کدخبر: 717507 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟