دلجویی پلیس کرمان از خانواده سرباز شجاع در نرماشیر

به گزارش رکنا، سردار عبدالرضا ناظری در این دیدار ضمن بررسی وضعیت و انجام پیگیری های لازم در بهبودی این سرباز انتظامی گفت: تمام تلاش خود را در بهبودی هرچه زوتر این نیروی خدوم و وظیفه شناس به کار گرفته ایم و از خداوند بزرگ سلامتی این عزیز را خواستاریم.

وی افزود : شناسایی و برخورد شدید با افرادی که مرتکب این جرم شده اند در دستور کار مجموعه انتظامی استان قرار دارد تا هرچه سریعتر این مجرمان دستگیر شوند و به سزای اعمالشان برسند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه در سطح استان طرح پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی با همکاری سپاه و بسیج انجام می شود و با همکاری گشت های رضویون توفیقات خوبی با این تعاملات به دست آورده ایم گفت: می طلبد شهروندان و کشاورزان نیز در برخورد قاطع با سارقان همکاری لازم با پلیس داشته باشند.

گفتنی است: در درگیری عوامل انتظامی پاسگاه پشترود شهرستان نرماشیر سحرگاه پنجم شهریور جاری با سارقان مسلح خرما سرباز وظیفه امیرحسین دهقان مورد اصابت گلوله قرار گرفت .

پس از وقوع این حادثه روز شنبه سایت های خبر شهادت سرباز یاد شده را منتشر کردند که دیروز تکذیب شد، وی اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان پاستور بم بستری است.

کدخبر: 716158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟