خواستگار کینه ای آبروی دختر سمنانی را برد + جزئیات

خواستگار دختر سمنانی وقتی با جواب منفی روبرو شد دست به بی آبرو کردن دختر جوان زد.

 سرهنگ محمد رضا فدائیان، رئیس پلیس فتا استان سمنان گفت: در پی وصول یک فقره پرونده قضایی به پلیس فتا با موضوع هتک حیثیت رسیدگی در دستور کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: برابر مستندات ارائه شده توسط شاکی مشخص شد متهم با استفاده از بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به فحاشی، تهدید، تهمت و افترا و در نهایت هتک حیثیت شاکی پرونده شده اند.

سرهنگ فداییان در راستای شناسایی این متهم گفت: براساس مستندات ارائه شده و طی انجام اقدامات تخصصی متهم در اطراف پایتخت  شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی احضار شد.

انتقام گیری خواستگاری کینه ای

رئیس پلیس فتا استان سمنان ادامه داد: متهم پس از حضور در پلیس فتا در ابتدا سعی در گمراه کردن روند جاری پرونده را داشت که با هوشیاری کارشناسان و ارائه ادله دیجیتال انکارناپذیر لب به سخن گشود و بیان داشت که خواستگار شاکی پرونده بوده است  و انگیزه خود را از این عمل مجرمانه،  اختلافات پیش آمده در این راستا دانست.

این مقام انتظامی به کاربران توصیه کرد: کاربران فضای مجازی به هیچ عنوان نباید از بسترهای این فضا برای انجام اعمال مجرمانه استفاده نمایند و براساس قانون هتک حیثت جرم بوده و مجازات لازم تعیین گردیده است .

رئیس پلیس فتا استان سمنان با معرفی سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir از هموطنان خواست: از مطالب آموزشی این سایت استفاده نموده و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه آن را از طریق لینک سامانه پاسخگویی به فوریت‌های سایبری و یا با شماره 096380 با ما در میان بگذارند.

کدخبر: 716156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟