بازداشت پرستار شیاد تهرانی / فروش واکسن کرونا تا 130 میلیون

واکسن تقلبی کرونا، 130 میلیونی در تهران فورش اش دردسرساز شد و پرستار شیاد به دام افتاد.

سردار "علیرضا لطفی" در توضیح این خبر بیان داشت: بدنبال وصول اخبار مردمی مبنی بر اینکه فردی اقدام به تزریق و فروش واکسن کرونا در ازای مبلغ ۱۳ میلیون تومان کرده است، موضوع با توجه به اهمیت و حساسیت ویژه جهت رسیدگی تخصصی به کاراگاهان اداره سیزدهم مبارزه با جعل پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

به گزارش رکنا، وی در ادامه افزود: کارآگاهان پس از هماهنگی های قضائی ،  تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند و با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی  شخص مورد نظر بنام پدرام شناسایی و مشخص شد وی  پرستار یکی از بیمارستان های پایتخت می باشد که بلافاصله طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی پلیس پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان در بازرسی از منزل متهم مقادیری ویال واکسن کرونا با برندهای مختلف اعم از اسپوتنیک وی و آسترازنکا و مهر جعلی پزشک و کارت جعلی تزریق واکسن کشف شد.

 وی ادامه داد: متهم جوان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: چند وقتی است به دلیل نیاز مالی تصمیم به این کار گرفتم و محتویات داخل ویال آب مقطر بوده و برچسب ویال ها را نیز به چاپخانه سفارش داده ام .

سردار لطفی در پایان گفت: با توجه به دستگیری متهم وکشف مقادیر واکسن تقلبی تحقیقات  پلیسی در جهت دستگیری همدستان احتمالی و مرکز چاپ برچسب ها توسط کاراگاهان‌ اداره سیزدهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

کدخبر: 715653 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟