کینه قدیمی از شوهر زن تهرانی را بی آبرو کرد / اعترافات تلخ در روزهای کرونایی

اوایل خرداد امسال زنی با حضور در پلیس آگاهی تهران از زن جوانی به اتهام سرقت به شیوه بیهوشی شکایت کرد وگفت: خواهرم مبتلا به کرونا شده و در بیمارستان بستری بود.

برای بررسی وضعیت وی و دادن داروهایش به بیمارستان رفته بودم که در آنجا با زنی آشنا شدم که مدعی بود چند نفر از اعضای خانواده‌اش بیمارشده و بستری هستند. با هم حرف زدیم و او به من چای تعارف کرد که بعد از خوردن آن بیهوش‌شده و وقتی به هوش آمدم طلا هایم سرقت شده بود.

قربانی سرقت، سارق طلای زنان شد

به گزارش رکنا، پلیس به دنبال زن سارق بود که افراد دیگری نیز با حضور درپلیس آگاهی تهران شکایت‌های مشابهی مطرح کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد که شاکیان در بیمارستان‌ها و مراکز خرید در دام زن شیاد گرفتار شده‌اند و این در حالی بود که بررسی پرونده نشان می‌داد سارق در هرکدام از سرقت‌ها یک قطعه طلای مالباختگان را برایشان باقی گذاشته است.

با گذشت بیش از سه ماه از وقوع این سرقت‌ها سرانجام چند روز پیش سارق هنگام اجرای آخرین نقشه سرقت ناکام ماند و دستگیر شد.

بازداشت زن جوان که سارق طلا بود

متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌ها گفت: مدتی قبل در خیابان با زنی دوست‌شده و بعد از مدتی او را به خانه‌ام دعوت کردم. آن زن برایم شیرینی آورد که با خوردن شیرینی بیهوش شده و وقتی به هوش آمدم متوجه شدم طلاهایم به ارزش ۳۰۰میلیون تومان سرقت شده است. شکایت کردم، اما سارق هیچ‌وقت پیدا نشد.

هربار که با شوهرم دعوا می‌کردیم، ماجرای سرقت را به رخم می‌کشید. از این وضع خسته شده بودم و تصمیم به انتقام از زنان گرفتم. آن‌ها را با تعارف آبمیوه مسموم بیهوش و طلاهایشان را سرقت کرده و می‌فروختم تا بتوانم ۳۰۰ میلیون تومان طلایی را که از من سرقت شده بود، جمع کنم و به شوهرم بدهم تا مرا تحقیر نکند و برای اینکه مالباختگان مورد تحقیر شوهران‌شان قرار نگیرند یک قطعه از طلا‌ها را برایشان باقی می‌گذاشتم.

کدخبر: 715643 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟