جزئیات جدید از پرونده بهلول قاتل شیما دختر 15 ساله تهرانی / کشف جنازه در حیاط خانه + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 85.50M | مدت زمان ویدیو: 00:10:48

بهلول پیرمردی بود که شیماصباگردی مقدم دختر 15 ساله را فریب داده بود. بهلول پس از فریب شیما او را به خانه کشانده و بهلول این دختر را به مواد مخدر آلوده کرده بود . بهلول مدت ها از اعتراف به قتل این دختر سر باز می زد. تا اینکه سرانجام بعد از 15 ماه سکوت بهلول شکسته شد و جنازه شیما در خانه اجاره ای بهلول کشف شد.

پرونده مرد ۶۱ساله که متهم به قتل دخترفراری و دفن جسد او شده بود با صدور جلب به دادرسی برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

به گزارش خبرنگار رکنا،  در این پرونده بهلول متهم است مرداد۹۸ دختر ۱۵ساله فراری از خانه را فریب داده و به خانه‌اش برده بود. او پس از چند روز شیما را خفه کرده و جسدش را دفن کرد. با پیگیری پدرخوانده شیما، بهلول دستگیر شد و ۱۵ماه بعد از قتل به جرمش اعتراف کرد.

جزئیات جدید از پرونده قتل شیما صباگردی مقدم بدست بهلول

او مدعی شد به‌دلیل توهین شیما به همسر و فرزندانش، او را خفه کرده است.

با اعتراف بهلول، مأموران به خانه موردنظر رفته و استخوان و بقایای به جا مانده از جسد شیما را در آنجا کشف کردند.

با شروع تحقیقات، پلیس برای یافتن والدین واقعی شیما وارد عمل شد و چند روز بعد آنها را شناسایی و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران احضار کرد. در جریان تحقیقات از این زوج معلوم شد آنها علاوه بر شیما فرزندان دیگری هم داشته‌اند اما به علت مشکلات مالی و شرایط زندگی قادر به نگهداری از او نبودند و وی را به زوجی که صاحب فرزند نمی‌شدند، تحویل داده‌اند.

آنها سپس برای قاتل دخترشان درخواست قصاص کردند. دو روز پیش متهم به قتل برای آخرین دفاع از زندان به شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت: شیما ۵۰ روز در خانه‌ام بود.آخرین شب، او هنگام تماشای تلویزیون از من قرص اعصاب خواست و شروع به فحاشی به خانواده‌ام کرد.

عصبانی شدم و او را با شالی که دور گردنش بود، خفه کردم. بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با ثبت آخرین اظهارات متهم،او به اتهام آدم‌ربایی و مباشرت در قتل عمد به زندان برگشت و پرونده او با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد تا به‌زودی محاکمه شود.

کدخبر: 715156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟