فیلم پلیس راهور فاش کرد / جزییات ادعای خانم دکتر  در عدم اجازه تردد جاده ای ! + فیلم و جزییات
حجم ویدیو: 22.51M | مدت زمان ویدیو: 00:03:04

به گزارش گروه حوادث رکنا، پنجشنبه بیست و هشتم مرداد ماه امسال فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که واکنش گسترده کاربران فضای مجازی را همراه داشت و این مساله تا آنجایی پیش رفت که معاون اول رئیس جمهور خواستار رسیدگی فوری به پرونده شد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

مرگ بیمار کرونایی در تاخیر لیلا امیری به بیمارستان / خانم دکتر ادعا کرد

در این فیلم جنجالی "لیلا امیری" دکتر بیمارستان آبیک با اشک و گریه ادعا کرد، یک ساعت و 30 دقیقه در اتوبان کرج - قزوین منتظر مجوز تردد است تا به بیمارستان برود و ماموران پلیس راهور مانع از خروج او از کرج و حضورش در بیمارستان آبیک شده اند. همچنین لیلا امیری ادعا کرد، یکی از بیماران کرونایی براثر این تاخیر فوت کرده است.

تنها ساعتی پس از انتشار این فیلم، عوامل پلیس راهور، فرمانداری آبیک ، معاون اول رئیس جمهور و کاربران فضای مجازی واکنش های زیادی به این فیلم و ماموران پلیس نشان دادند، تا اینکه فیلم جدیدی منتشر شد.

پشت پرده تاخیر لیلا امیری در آبیک

امروز یکم شهریور ماه فیلمی از دوربین رو لباسی مامور پلیس راهور منتشر شد که زوایای پنهان این اتفاق را مشخص کرد. ساعت 9:30 دقیقه صبح لیلا امیری به ایست بازرسی تیم پلیسی رسید و اجازه تردد به وی داده نشد!.

دقایقی بعد مدیر بیمارستان در صحنه حضور پیدا کرد. مدیر بیمارستان با عصبانیت ناشی از نگرانی  در خواست کرد تا مجوز تردد لیلا امیری با وجود بیماری کرونایی اش به بیمارستان آبیک صادر شود که با مخالفت مجدد ماموران پلیس مواجه شد.

چندی بعد در این فیلم نشان داده شد، ساعت 10:04 دقیقه سردار سیدتیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در محل حضور پیدا کرد واجازه تردد لیلا امیری پزشک بیمارستان را صادر کرد.

بنا بر این گزارش، فیلم منتشر شده نشان می دهد لیلا امیری 34 دقیقه بیشتر در ایست بازرسی جاده کرج -قزوین منتظر نمانده است اما این در حالی است خانم دکتر  پیش تر ادعا کرده بود یک ساعت و سی دقیقه در جاده  ماموران پلیس مانع ترددش به بیمارستان شده اند و به او هم بی احترامی کرده اند درحالیکه در این فیلم رویه دیگری دیده می شود و مدیر بیمارستان است که با عصبانیت رفتار مناسبی ندارد! که البته در آن شرایط خاص قابل درک است چرا که هم پلیس و هم کادر درمان نگران شیوع بیماری کرونا و از سوی دیگر جان بیماران کرونایی هستند و باید بردباری به خرج داد.

کدخبر: 714470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟