آخرین وضعیت پرونده جلوگیری از حضور یک پزشک در بیمارستان + فیلم
حجم ویدیو: 149.94M | مدت زمان ویدیو: 00:01:22

اواخر هفته گذشته و همزمان با اجرای طرح ممنوعیت تردد، کلیپی از دکتر لیلا امیری در فضای مجازی منتشر شد که این دکتر در آن مدعی می‌شد پلیس اجازه رفتن او به قزوین برای معالجه بیمارانش را نمی‌دهد و یک بیمار کرونایی هم به همین دلیل فوت کرده است.

پس از انتشار این کلیپ و واکنش‌ها به آن، سرهنگ جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا اعلام کرد: «بررسی اولیه از مستندات دوربین البسه مامور پلیس راهور نشان می‌دهد که فردی که خود را مدیر بیمارستان آبیک معرفی می‌کند، با اهانت به مامور در حال انجام وظیفه و با لحن توهین‌آمیز پرخاشگری می‌کند که مامور با سعه صدر تاکید بر اجرای ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا، منع تردد بدون استثنا و لغو مجوز تردد در کلیه محور‌ها را دارد.»

به گزارش رکنا، سرهنگ یدا... رنجبرپور، معاون اجتماعی پلیس استان البرز هم در تشریح ماجرا گفت: «صبح روز ۲۷ مرداد یک نفر که خود را پزشک بیمارستان یکی از شهرستان‌های مجاور استان البرز معرفی می‌کرد، به ایست و بازرسی اتوبان کرج - قزوین مراجعه و با ارائه برگه مجوز بدون اعتبار، درخواست عبور از گیت را کرد که ماموران باسعه صدر نامبرده را به حاشیه اتوبان هدایت کردند تا موضوع مورد بررسی دقیق‌تر قرار گیرد.»

وی افزود: «پس از مدتی فردی که خود را مدیر بیمارستان محل کار این پزشک معرفی می‌کرد، به ماموران مراجعه و با لحنی توهین‌آمیز و پرخاشگرانه، با آنها شروع به مشاجره لفظی کرد. پس ازگذشت حدودا ۳۵ دقیقه جانشین پلیس راهور ناجا، سردار حسینی که درحال بازدید از محورهای مواصلاتی استان بوده، در محل ایست بازرسی حاضر می‌شود.

در این هنگام مدیر بیمارستان با مراجعه به سردار، دوباره پرخاشگری می‌کند که سردارحسینی، او را به آرامش دعوت کرده، سپس علی‌رغم پرخاشگری‌های صورت گرفته و برخلاف شیوه‌نامه‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، به خانم پزشک که در ورودی گیت حضور داشتند اجازه تردد می‌دهند. همچنین بررسی‌ها حاکی است که هیچ‌گونه اهانتی به کادر درمان از سوی هیچ‌یک از ماموران صورت نگرفته است.»

کدخبر: 714058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟