این شرور با گلوله خودش عزرائیل را دید ! / کمانه کردن تیر در میهمانی سفره خانه + عکس بیمارستان

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، با وقوع تیراندازی های شبانه و مجروح شدن یک مرد جوان در محله خلیج فارس ماموران پلیس غرب تهران به محل حادثه اعزام و به صورت میدانی تحقیقات گسترده خود را آغار کردند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

تحقیقات گسترده پلیسی حاکی از آن داشت، 7 مرد جوان پس از مصرف مشروبات الکلی در یک سفره خانه با یکدیگر درگیر شدند که در اثر آن مرد جوان هدف اصابت گلوله از ناحیه سینه قرار گرفته و به بیمارستان فیاض بخش منتقل شده است.

ماموران نیروی انتظامی پس از دریافت این اطلاعات مهم با رصد های اطلاعاتی و بازبینی دوربین های مداربسته موفق به شناسایی چهره عاملان تیراندازی درگیری در غرب تهران شدند.

تیراندازی در سفرخانه غرب تهران

بنابر حساسیت موضوع ماموران پلیس، با هماهنگی مقام قضایی و تدابیر امنیتی در یک عملیات هماهنگ شده  4 متهم را در مخفیگاه بازداشت و جهت تحقیقات تکمیلی به مقر پلیس منتقل کردند.

یکی از متهمان در بازجویی های فنی به جرم خود اعتراف و اذعان داشت: پس از دعوت یکی از دوستانم برای مهمانی به یک سفره خانه در غرب تهران رفتیم. مشروب مصرف کرده بودیم و حالت طبیعی نداشتیم بخاطر فحاشی ناموسی با یکدیگر درگیر شدیم.

وی ادامه داد: درگیری شدیدی رخ داد. در آن شلوغی سامان با اسلحه کلت کمری چند تیر هوایی شلیک کرد که یک گلوله کمانه و به سینه خودش بخورد کرد و به شدت از ناحیه سینه مجروح شد. پس از گذشت حادثه فرار کردیم اما ماموران توسط پلیس پس از گذشت چند ساعت دستگیر  شدیم.

بنابراین گزارش، مرد مجروح شده زیر نظر پلیس تهران در بیمارستان فیاض بخش سیر مراحل درمان خود را طی می کند.

کدخبر: 712516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟