شلیک مرگبار به مرد شیرازی در مرودشت / قاتل 5 روز آزاد بود

فرمانده انتظامی "مرودشت" از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از 5 روز توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

 سرهنگ "فرشید زینلی" اظهارداشت: در پی وقوع یک فقره قتل مرد 42 ساله در یکی از روستاهای این شهرستان و و متواری شدن قاتل، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

قتل در خیابان های مرودشت

به گزارش رکنا، وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که جوانی 22 ساله با سلاح شکاری مقتول را به قتل رسانده و به سمت استان اصفهان متواری شده است.

فرمانده انتظامی مرودشت تصریح کرد: تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس محل اختفاء قاتل22 ساله را پس از 5 روز در شهرستان "سمیرم" از توابع اصفهان شناسایی و با اخذ نیابت قضائی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مرودشت انتقال دادند.

فرمانده انتظامی "مرودشت" با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح شکاری استفاده شده در صحنه درگیری کشف شد، اظهار داشت: قاتل علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، افزود: عاقبت اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌تواند از وقوع جرائم این چنینی جلوگیری کند.

کدخبر: 712515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟